اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تعهدات پیمانکار طرح ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر باید اجرا شود

استاندار بوشهر گفت: تعهدات پیمانکار طرح ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر باید اجرا شود.

تعهدات پیمانکار طرح ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر باید اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در بررسی روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با انتقاد شدید از پیمانکار طرح، اظهار داشت: پیمانکار، طرح را با کندی اجرا می‌کند که موجب وارد شدن ضرر و خسارت به این طرح شده است، بنابراین باید ضمن پرداخت خسارات وارد شده، جوابگوی علت تاخیر پروژه هم باشد.

وی با بیان اینکه طرح یاد شده نسبت به اعتبارات پرداختی همسو و هماهنگ نیست، ادامه داد: طرحی که 11 میلیارد تومان اعتبار دارد حداقل پیمانکار آن باید تأمین‌کننده دو میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری یاد شده باشد تا طرح در مواقع گوناگون با کندی و تأخیر مواجه نشود.

استاندار بوشهر متذکر شد: طبق وعده پیمانکار اجرای طرح یاد شده باید بیش از این پیشرفت داشته باشد که با بررسی‌های انجام شده روند ساخت مدتی تعطیل بوده است.

حسنوند با بیان اینکه پیمانکار باید جوابگوی علت تأخیر این طرح مهم باشد، یادآور شد: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر برای ورزشکاران و جوانان این شهر یک طرح حیاتی و مهم است، بنابراین باید در ساخت و تکمیل آن بیش از وعده‌هایی که داده شده، عمل شود.

وی عنوان کرد: کارشناسان طرح یاد شده موظفند با بررسی کارشناسانه، اشکالات و مشکلات طرح را ارائه دهند تا پس از مطرح کردن در بین مسئولان عالی رتبه‌ وزارتخانه ورزش و جوانان، وضعیت پیمانکار مشخص و نسبت به پرداخت خسارات وارد شده اقدام کند.

استاندار بوشهر همچنین در بازدید از جاده دسترسی به ورزشگاه، گفت: این جاده به طول 820 متر و عرض 57 متر در کوتاه‌ترین زمان ساخته شد.

وی با بیان اینکه جاده دسترسی به ورزشگاه 27 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تأکید کرد: محوطه منتهی به ورزشگاه باید به جاده  دسترسی اتصال داده شود که با طراحی و اجرا، این مهم عملی می‌شود.

استاندار بوشهر بر درختکاری و ایجاد فضای سبز در جاده دسترسی به ورزشگاه تأکید کرد و اذعان داشت: در ایجاد چمن ورزشگاه، روشنایی و سکوی میهمانان روند اجرایی مطلوب است، اما در ساخت سایر قسمت‌ها روند ساخت به کندی پیش می‌رود که تاخیر در اجرای آن موجب افزایش هزینه‌های ساخت شده است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول