اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رودان خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 100 مدرسه رودان

معاون فرماندار رودان از برگزاری جشن‌ عاطفه‌ها، در 12 پایگاه ثابت و 100 مدرسه این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 100 مدرسه رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، محمدهادی بلالی عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در این شهرستان، با تأکید بر برگزاری مطلوب جشن عاطفه‌ها، گفت: دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اوایل مهرماه چشم‌انتظار مهرورزی مردم خیر و نیک‌اندیش هستند.

معاون فرماندار رودان اظهار داشت: تعداد 12 پایگاه ثابت و سیار و 100 پایگاه در مدارس شهرستان رودان، امر جمع‌آوری کمک‌های خیران را انجام خواهند داد.

وی در ادامه با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشن عاطفه‌ها، بر برنامه‌ریزی در راستای آسیب‌شناسی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد مقدس تأکید کرد و اذعان داشت: راه دچار شدن خانواده‌ها به فقر باید مورد بررسی قرار گیرد و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد مقدس آسیب‌شناسی شوند.

مهارت‌آموزی‌، توانمندسازی، به‌روزآوری سطح معیشت و آمایش و پالایش خانواده‌ها از دیگر مواردی بود که معاون فرمانداری رودان در این نشست به آن اشاره و خواستار برنامه‌ریزی در این راستا شد.

بلالی در بخش دیگری از سخنان خود به شأن و کرامت خانواده‌های تحت پوشش پرداخت و اظهار داشت: پاسخگویی به این خانواده‌ها باید همراه با کرامت و براساس سیره معصومان (علیهم‌السلام) باشد و شأن و کرامت این خانواده‌ها در همه حال حفظ شود.

معاون فرماندار رودان در بخش پایانی سخنان خود تمرکززدایی خدمات و فراهم آوردن مقدمات تحصیل فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد را خواستار شد.

گفتنی است؛ تعداد 21 هزار نفر در قالب 7500 خانوار از جمعیت شهرستان رودان تحت پوشش کمیته امداد هستند که در بین این خانواده‌ها تعداد دو هزار و 900 دانش آموز بی‌بضاعت زندگی می‌کنند.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان نیز طی یک نشست مطبوعاتی گفت: امسال با هماهنگی آموزش و پرورش یک هزار و 134 مدرسه برای جشن عاطفه‌ها از پایگاه‌های مجهز برخوردار و 125 پایگاه نیز توسط خود کمیته امداد در استان دایر می‌شود.

این مسئول افزود: جشن عاطفه‌ها همزمان در سراسر مدارس استان طی دهم مهرماه در مدارس، یازدهم مهر در سطح شهرها و روز دوازدهم مهر در مصلی‌ها برگزار می‌شود که 100 درصد از کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به مدارس اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 55 هزار و 400 خانوار در هرمزگان از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند، افزود: کمترین تحت‌پوششان در شهرستان‌ها نسبت به جمعیت آنها مربوط به شهرستان بندرعباس و بیشترین شهرستان دریافت‌کننده خدمت شهرستان رودان است.

انتهای پیام/88005/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول