اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار کرج:

تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

سرپرست فرمانداری کرج بر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام در این کلانشهر تأکید کرد.

تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اسدیان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان کرج ضمن تأکید بر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: در این راستا پروژه‌های جدید تا پایان پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز نخواهد شد.

وی افزود: عدم تکمیل و احداث پروژه‌های نیمه‌تمام سبب بروز مشکلاتی می‌شود که باید هر چه سریع‌تر با تعامل و همکاری این پروژه‌ها به اتمام برسد.

این مسئول افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان توسعه خدمات‌رسانی به مردم است که در این راستا با احداث این پروژه‌ها مسیر خدمات‌رسانی و تحول در شهر انجام می‌شود.

اسدیان سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان کرج را با تصویب چهار مصوبه به منظور رونق‌گیری فضای کسب و کار و جهش چرخش‌های اقتصادی شهرستان ادامه داد.

وی افزود: ادارات و نهادها باید برای دستگاه خود در جهت توسعه و رشد شهرستان برنامه‌ریزی کنند و این برنامه‌ها را در جلسات کمیته برنامه‌ریزی مطرح نمایند تا در صورت تصویب به اجرا گذاشته شود

این مسئول گفت: کلیه دستگاه‌ها باید اعتبارات را در شهرستان هزینه کنند و امیدوارم با افزایش تخصیص و نهایتاً افزایش اعتبار بتوان نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اقدام کرد.

انتهای پیام/2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول