اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

اجرای پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه اجرا می‌شود.

اجرای پروژه شهر الکترونیک در خرم‌دره و قلعه‌ حسینیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم نوری‌پور بعدازظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان ابهر، اظهار داشت: با توجه به برخورداری شهرستان خرم‌دره از تمام شاخص‌های لازم برای ایجاد شهر الکترونیک، پروژه شهر الکترونیک در شهر خرم‌دره و قلعه‌حسینیه اجرا می‌شود.

وی افزود: استفاده از تکنولوژی و فن‌آوری جدید الکترونیکی در زمنیه اهداف دولت الکترونیک بوده و علاوه بر دسترسی آسان و راحت شهروندان به امکانات و اطلاعات مربوطه، در بهبود زندگی عمومی بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به جانفشانی‌های و دلاورمردی‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر آنچه که امروز در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد مرهون و مدیون دفاع هشت ساله مقدس است.

وی افزود: در آن ایام اقتدار و عزت ایران اسلامی تثبیت و این مقدمه و سرآغاز پیشرفت‌ها و ترقی‌های بعدی را موجب شد.

نوری‌پور با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است جنگ توسط همین جوانان دیروز و پدران و مادران نسل امروز اداره شد و آنان با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با نثار جان و مال خود در عرصه‌های مختلف جنگ مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم که نسل امروز با تاسی از جانبازی‌ها، رشادت‌ها و دلیری‌های پدران و مادران خود که نسل دیروز انقلاب را تشکیل دادند، در حراست و پاسدار از ارزش‌هایی که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

وی افزود: تحقق شعار حماسه اقتصادی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

انتهای پیام/73002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول