اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس خبر داد:

استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عقب‌مانده

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عقب‌مانده خبر داد.

استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عقب‌مانده

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی لاشکی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای علی‌آباد میر اظهار داشت: اگر چه وضعیت بودجه‌ای کشور در حال حاضر مناسب نیست اما نمی‌توان همه امکانات را از دولت انتظار داشت بلکه نیازمند همراهی و همکاری تمام بخش‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: آنچه که دولت و مجلس در حال حاضر به نتیجه رسیده‌اند، استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است تا با حفظ کاربری‌ها تغییراتی جهت رفع پروژه‌های عقب‌مانده صورت گیرد.

وی به بیمارستان نیمه‌تمام شهرستان نوشهر اشاره کرد و ادامه داد: فاز دو بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از پروژه‌هایی است که از قبل برنامه‌ریزی شده است اما به دلیل عدم بودجه و تخصیص اعتبارات نیمه‌کاره مانده و امیدواریم با پیگیری و همراهی همه به اتمام برسد.

وی از اهدای خانه بهداشت علی‌آباد میر توسط حاج رمضان قلی‌زاده قدردانی کرد و گفت: امروز کاری که قلی‌زاده و امثال او انجام می‌دهند در حقیقت کمک به دولت است و این موضوع باید برای ما الگو باشد تا به عنوان یک درس جهت خدمت‌رسانی به همنوع گام‌های خیرخواهانه برداریم.

انتهای پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول