اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

اجرای پروژه کارخانه سیمان شاهین‌دژ جدی‌تر دنبال شود

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: اجرای پروژه کارخانه سیمان شاهین‌دژ به صورت جدی دنبال شود.

اجرای پروژه کارخانه سیمان شاهین‌دژ جدی‌تر دنبال شود

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب‌، اظهار داشت: کارخانه سیمان شاهین دژ 23 سال قبل کلنگ‌زنی شده است ولی برای راه‌اندازی و رساندن آن به مرحله افتتاح هیچ قدمی از سوی مسئولان برداشته نشد، بنابراین باید جدی‌تر و ساعی‌تر از گذشته اجرای پروژه را دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه به همت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هیچ اقدام جدی در ارتباط با این پروژه انجام نگرفته بود ولی در حال حاضر مجوزهای لازم را در زمینه‌های مورد نیاز اخذ کرده و اقدامات وسیعی را برای کلنگ زنی آن انجام داده‌ایم.

بیگی با اشاره به اینکه پروژه فوق در اشتغالزایی برای جوانان تاثیر زیادی دارد، اضافه کرد: اگر این پروژه با همت مسئولان و مردم به مرحله بهره‌برداری رسانده شود، به طور قطع برای جوانان فرصت‌های شغلی زیادی فراهم شده و برای قشر زیادی منبع ارتزاق و کسب درآمد به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تکاب کارخانه فرآوری سنگ و دو کارخانه دیگر در دست اقدام است که اگر مقدمات و بسترهای موردنیاز برای فعالیت این قبیل کارخانه‌ها در استان فراهم شود، اشتغال جوانان جویای کار و متخصص به معنای حقیقی تحقق پیدا می‌کند.

وی با اظهار به اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید خود را خادم ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان بدانند، بیان داشت: مسئولان در هر پست، مقام و موقعیت خادم جوانان بوده و با تمام وجود نه‌تنها به مردم حوزه انتخابیه خود بلکه ملت ایران اسلامی عشق می‌ورزند پس باید این مهر و مودت را به شکل عملی نیز نشان دهند.

بیگی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس بیش از هر کس دیگری به مردم مدیون هستند، خاطرنشان کرد: اعتماد و رای مردم فرصت خدمت را به نمایندگان داده است، پس باید برای حفظ و پاسداشت این اعتماد صادقانه به طور گسترده تلاش کرده و پاسخ مردم را به بهترین شکل ممکن داد.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول