اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

لبخند دانش‌آموزان محروم قلعه‌گنج در بزم عاطفه‌ها

دانش‌آموزان شهرستان محروم و کم‌بضاعت قلعه‌گنج همزمان با سراسر کشور در بزم عاطفه‌ها شرکت کرده و آنچه را که در توان داشتند در طبق تقسیم گذاشتند.

لبخند دانش‌آموزان محروم قلعه‌گنج در بزم عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، امروز و همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی شاهد جریان عاطفه‌ها در یکی از محروم‌ترین نقاط کشور در جنوب استان کرمان یعنی قلعه‌گنج بودیم و مردم این دیار نوعی دیگر از محبت و انسان‌دوستی را به نمایش گذاشتند.

عباس مهدوی مدیر کمیته امداد امام خمینی قلعه‌گنج در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها به خبرنگار فارس گفت: ما امسال به حول و قوه الهی و کمک مردم در بیش از 32 پایگاه ثابت و سیار اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم می‌کنیم.

وی افزود: بازاریان قلعه‌گنج هم با یاری به این نهاد کمک‌های شایانی در جشن عاطفه‌ها کردند که خیران در حال جمع‌آوری هدایا و کمک‌های نقدی آنها هستند.

وجود 3 هزار دانش‌آموز بی‌سرپرست در قلعه‌گنج

مهدوی تصریح کرد: این جشن با حمایت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، صدا و سیما و محوریت کمیته امداد در حال برگزاری و به مدت سه روز منتظر قدم خیران و نیکوکاران است.

وی گفت: در شهرستان قلعه‌گنج 3 هزار دانش‌آموزان بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که با توجه به محرومیت‌های جنوب کرمان منتظر افراد نیکوکار و خیر از سراسر کشور است.

مهدوی خاطر نشان کرد: شماره حساب 0102257600006 آماده دریافت کمک‌های نقدی و موردی مردم است و در ضمن شماره تلفن 03496220787 نیز آماده دریافت نظرات نیکوکاران و خیران است.

امام جمعه قلعه‌گنج نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس بیان داشت: خدا را شکر می‌کنیم که یک‌بار دیگر در این چنین روزی به اتفاق مسئولان شهرستان و دانش‌آموزان به منظور هدفی مقدس پای صندوق‌های سرشار از محبت و خلوص حاضر شدیم.

حجت‌الاسلام احمد نجنو افزود: با وجود اینکه اکثر دانش‌آموزان این مناطق محروم و کم‌بضاعت هستند، اما می‌بینید که همزمان با مردم سراسر ایران در این بزم عاطفه‌ها شرکت کرده و آنچه را که در توان داشتند در طبق تقسیم گذاشتند و لبخند ضعیف خود را به این بزم آوردند.

وی گفت: جشن عاطفه‌ها تقسیم محبت‌ها و لبخندها و احساسات و شور و شعف‌ها است و مانند همیشه ملت ایران در جای جای ایران اسلامی مایه افتخار این نظام بوده‌اند.

انتهای پیام/80004/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول