اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ عاطفه‌ها در مدارس کاشمر به صدا درآمد

همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها در مدارس شهرستان کاشمر به صدا درآمد.

زنگ عاطفه‌ها در مدارس کاشمر به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مدیر کل دفتر شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی ظهر امروز در آیین نمادین نواختن زنگ عاطفه‌ها در دبستان پسرانه امام حسین (ع) کاشمر با اشاره به این که در دین مبین اسلام به موضوع کمک و یاری رساندن به دیگران تاکید شده؛ گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان با کمک‌ها و مشارکت خود در این اقدام خداپسندانه کمک به هم نوع را آموزش ببینند.

سیدمجتبی علوی مقدم کمک به دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد همبستگی بین دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس عنوان کرد و اظهار داشت: قطعاً حضور گسترده مردم و دانش‌آموزان در این جشن و مشارکت در امر حمایت از محرومان، تسلی بخش افراد نیازمند است.

وی با بیان این که دانش آموزان امروز با کمک کردن به افراد نیازمند، کمک به همنوع را یاد می گیرند خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی باعث می‌شود خیرین و نیکوکاران در حمایت و کمک به نیازمندان و محرومان از یکدیگر سبقت بگیرند.

مدیر کل دفتر شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر این که کمک و یاری رساندن به افراد نیازمند، مایه خیر و برکت در زندگی انسان است خطاب به دانش‌آموزان گفت: امیدواریم با فضای تحصیلی مناسبی که در کشور به وجود آمده شاهد ارتقای فضای علمی و درخشش نام کشورمان در عرصه های مختلف علمی در حوزه های مختلف همچون گذشته باشیم.

در این مراسم نمادین که فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کاشمر حضور داشتند زنگ عاطفه ها به نمایندگی از 183 مدرسه شهرستان به صدا درآمد و دانش آموزان دبستان پسرانه امام حسین (ع) کاشمر پاکتها و هدایای خود را تحویل دادند.

انتهای پیام/2202/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول