اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین خبر داد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 1225 پایگاه مدارس قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: جشن عاطفه‌ها در یک‌هزار و 225 پایگاه در مدارس این استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در 1225 پایگاه مدارس قزوین

هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه یک‌هزار و 225 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس استان قزوین برپا شده است، اظهار کرد: این پایگاه‌ها با استقرار در مدارس این استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان را با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌کند.

وی افزود: در این پایگاه‌ها کمک‌هایی که از دانش‌آموزان هر مدرسه جمع‌آوری می‌شود به نیازمندان همان مدرسه با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ادامه داد: برخی از مدارس این استان دانش‌آموزان نیازمند ندارند لذا کمک‌های این مدارس به دانش‌آموزانی در مدرسه‌های دیگر اهدا می‌شود.

صفری اضافه کرد: 4 هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو در بانک اطلاعات شناسایی شده‌اند که به محض جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اسرع وقت به آنان اهدا می‌شود.

*جمع‌آوری 130 پاکت پول از دانش‌آموزان در قزوین

این مسئول با اشاره به اینکه امسال 130 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان استان قزوین توزیع ‌شده است، اضافه کرد: این پاکت‌ها امروز از دانش‌آموزان جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: به مناسبت جشن عاطفه‌ها امروز در مدارس برنامه‌های فرهنگی از جمله انشانویسی و مقاله‌نویسی بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا انفاق و نوع‌دوستی در بین آنان نهادینه شود.

صفری با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشن در روزهای دهم در مدارس، یازدهم در معابر و سازمان‌ها و دوازدهم در مصلاهای نماز جمعه‌ این استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هر ساله جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند با یک شعار در مهر ماه برگزار می‌شود، یادآور شد: امسال این جشن با شعار انتظار مهر حماسی در کشور برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای همدلی، نوعدوستی و همدوستی با نیازمندان جامعه است تا در این روز شادی‌هایمان را با یکدیگر تقسیم کنیم.

انتهای پیام/77009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول