اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشکده علوم پزشکی آبادان

همایش روز جهانی سالمند در آبادان برگزار شد

همایش روز جهانی سالمند به همت دانشکده علوم پزشکی آبادان در سالن اجتماعات ستاد این دانشکده برگزار شد.

همایش روز جهانی سالمند در آبادان برگزار شد

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز در حاشیه همایش روز جهانی سالمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این همایش با حضور 60 نفر از کارشناسان مرتبط با همایش در محل سالن اجتماعات ستاد این دانشکده برگزار شد.

مرتضی جعفری در همین خصوص اضافه کرد: در این همایش علاوه بر کارشناسان، نماینده امام جمعه آبادان، معاون و مشاور شهردار این شهرستان و مسئولان خانواده و سلامت شهرستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: اجرای برنامه مراقبت‌های ادغام یافته سالمندان و شیوه زندگی سالم به منظور کاهش بیماری‌ها و معلولیت‌ها در آنها از اهداف برگزاری این همایش بود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این همایش توسط گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان برگزار شده است.

جعفری در پایان تصریح کرد: همایش روز جهانی سالمند که امسال با شعار«سالمندان چه می‌گویند» نامگذاری شده بود که دقایقی پیش به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول