اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه خبر داد

افزایش 68 درصدی برخورد با تخلفات موتورسواران

رئیس پلیس راهور کهگیلویه با اشاره به عدم استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی از افزایش 68 درصدی برخورد با تخلفات موتورسواران در دهدشت خبر داد.

افزایش 68 درصدی برخورد با تخلفات موتورسواران

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد، شهباز پورنگ امشب در جمع خبرنگاران از افزایش 68 درصدی برخورد با تخلفات موتورسواران در دهدشت خبر داد.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه اظهار داشت: متأسفانه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین راکبان موتورسیکلت وجود ندارد.

به گفته پورنگ؛ هیچ موتورسواری در دهدشت از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کند و این می‌تواند یک تهدید جدی برای سلامت هم راکب و هم ترک‌نشین موتورسیکلت باشد.

وی، استفاده همگانی موتورسواران از کلاه ایمنی را مستلزم فرهنگ‌سازی در این زمینه دانست و اذعان داشت: فرهنگ‌سازی با تلاش مراکز علمی، رسانه‌ها، عموم مردم و افراد تأثیرگذار انجام‌شدنی است.

پورنگ، استفاده از کلاه ایمنی را محافظت‌کننده مهم در حوادث ترافیکی مربوط به موتورسواران دانست.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه با اشاره به اهدای 20 کلاه ایمنی در یک همایش موتوری به موتورسواران، افزود: تاکنون استفاده از همین تعداد کلاه ایمنی نیز در سطح شهر مشاهده نشده است.

پورنگ از برگزاری رژه موتوری همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این مراسم در روز جمعه از پلیس راه تا میدان مرکزی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش 300 کلاه ایمنی بین موتورسواران توزیع می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش راه‌اندازی پارک ترافیک را گامی مهم در راستای فرهنگ‌سازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی دانست و با تأکید بر لزوم تسریع در مکان‌یابی این پارک، ابراز داشت: ماشین‌های موجود در پارک ترافیک نیز باید تعمیر و برای استفاده کودکان آماده شوند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه، نقش آموزش در رعایت مقررات رانندگی را مؤثر خواند و ابراز داشت: مکاتباتی با اداره حمل و نقل برای برگزاری دوره‌های آموزشی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده ولی تاکنون استقبالی از سوی امور حمل و نقل صورت نگرفته است.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول