اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان آمل:

کانون بسیج رسانه‌ در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان آمل گفت: به زودی کانون بسیج رسانه‌ در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

کانون بسیج رسانه‌ در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید علی دریاباری صبح امروز در مراسم راه‌اندازی پایگاه بسیج خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه تشکیل تخصصی گروه‌ها و پایگاه‌ها به توسعه فرهنگی و هنری جامعه کمک می‌‌کند، اظهار داشت: در بخش رسانه‌ها نیز سازمان بسیج رسانه شکل گرفته و در کشور فعال است.

وی با بیان اینکه شعبات این سازمان هنوز در شهرستان‌ها راه‌اندازی نشده است، یادآور شد: مسئولان کشوری در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کانون بسیج رسانه‌ها به مثابه کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌ها هستند.

دریاباری با اعلام اینکه تشکیل این دفاتر و کانون‌ها می‌تواند درباره فعالیت‌های رسانه‌ای اغناکننده باشد، افزود: باید بتوانیم با این تشکیلات به اهداف و رسالت ویژه رسانه‌ها دست پیدا کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در سخنانی پایگاه بسیج شهید صارمی را از نخستین پایگاه‌های بسیج خبرنگاری در استان بیان کرد و گفت: این پایگاه در سال‌های گذشته با همکاری بسیج هنرمندان و اقشار شکل گرفته بود.

محمد محمدی با اعلام اینکه از وجود هر دو پایگاه استقبال می‌کنیم، یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد آمل به دنبال اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و در این زمینه از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول