اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

پرسپولیس را در قم شکست می‌دهیم

مدافع تیم فوتبال صبای قم از شرایط مطلوب این تیم برای دیدار حساس هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس تهران خبر داد و گفت: پرسپولیس را در قم شکست می‌دهیم.

پرسپولیس را در قم شکست می‌دهیم

داود بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: باخت هفته گذشته به استقلال خوزستان را در دیدار هفته دوازدهم با شکست پرسپولیس تهران از ذهن هواداران و مردم قم خارج خواهیم کرد، ما در آن دیدار شایسته باخت نبودیم اما بر اثر یک اتفاق نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: بازی با تیم استقلال خوزستان کاملا در اختیار ما بود و این ما بودیم که چندین موقعیت گلزنی داشتیم و باید زودتر دروازه آنها را باز می‌کردیم تا با آن گل دقیقه آخر بازی؛ غافلگیر نشویم، به هر حال آن بازی را فراموش کرده، نقاط ضعف را برطرف کرده‌ایم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه خط دفاعی صبا برای دیدار با پرسپولیس آماده است، اضافه کرد: در دیدار هفته دوازدهم، خط دفاع مستحکمی مقابل پرسپولیس تهران صف‌آرایی خواهیم کرد تا بتوانیم این تیم را همانند فصل قبل که در ورزشگاه آزادی شکست دادیم، این بار در قم ببریم.

وی عنوان داشت: خط دفاعی ما برخلاف دیدارهای گذشته، قطعا مقابل پرسپولیس تهران قوی‌تر و هماهنگ‌تر از قبل خواهد بود و همان‌گونه که با ارائه یک بازی حساب شده در بازی خانگی قبل تیم راه‌آهن را شکست دادیم، قصد داریم سه امتیاز بازی هفته دوازدهم را از پرسپولیس بگیریم.

وی تصریح کرد: در بازی مقابل پرسپولیس تهران در کنار بازیکنان بزرگ تیم سعی خواهیم کرد بازی خوبی در خط دفاع ارائه کنیم تا مهاجمان ما از فرصت‌های خود به خوبی بهره برده و بتوانیم سه امتیاز ارزشمند دیدار با حریف را از آن خود کرده و به پنجمین برد این فصل دست یابیم.

مدافع بومی تیم فوتبال صبای قم افزود:‌ به هر حال دیدار با پرسپولیس تهران بسیار سخت است زیرا جدال با تیمی است که امسال نتایج خوبی گرفته و در بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور قرار دارد و با تمام توان به قم می‌آید.

وی با بیان اینکه باید در این دیدار برای کسب سه امتیاز، بیشتر از هر بازی دیگر تلاش کنیم، ابراز داشت: در بازی با پرسپولیس باید بیش از دیدارهای قبل در کارهای دفاعی باهوش و دقیق عمل کنیم زیرا حریف این هفته ما تیمی مدعی است و هر اشتباه در مصاف با این تیم ممکن است به ضرر ما شود.

گفتنی است: دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 دقیقه عصر جمعه دوازدهم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول