اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال صبای قم:

ثامن‌الحجج مشهد قدرت بیشتری داشت/ هنوز به آینده صبا امیدوارم

سرمربی تیم هندبال صبای قم قدرت بیشتر تیم ثامن‌الحجج مشهد و کم تجربگی بازیکنان خود را عامل شکست در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد.

ثامن‌الحجج مشهد قدرت بیشتری داشت/ هنوز به آینده صبا امیدوارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیرحسین صفوی دقایقی بعد از پایان بازی تیمش با ثامن‌الحجج مشهد مقدس در هفته هفتم از دور رفت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که جمعه‌شب در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، تصریح کرد: تیم ما بعد از چهار باخت متوالی به این دیدار قدم گذاشته بود و طبیعی بود که کار سختی در پیش داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مقایسه با بسیاری از تیم‌ها بازیکنان جوان و کم تجربه‌تری دارد و نیاز به زمان بیشتر دارد تا در مقابل حریفانی همچون ثامن‌الحجج مشهد که از بازیکنان ملی پوش و نفرات توانای خارجی بهره می‌برد، توانمندی خود را نشان دهد.

سرمربی تیم هندبال صبای قم اضافه کرد: تیم ثامن‌الحجج مشهد ظرفیت بالاتری نسبت به ما در این دیدار داشت و طبیعی بود که ما کار سختی در مقابل این تیم داشته باشیم، به هر حال آمدن از دسته اول به لیگ برتر که سطح آن قابل مقایسه با دسته اول نیست، این تبعات را دارد.

وی که از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور جایگزین غلامعلی اکبرآبادی سرمربی پیشین تیم هندبال صبای قم شده است، ابراز داشت: همدلی و هماهنگی خوبی بین بازیکنان ما وجود دارد، آنها تشنه موفقیت هستند و می‌خواهند استعداد و توانمندی خود را در لیگ برتر نشان بدهند و مطمئنم در هفته‌های آتی می‌توانیم به شرایط بهتری برسیم.

صفوی تصریح کرد: در نیمه اول اختلاف پنج گل بود اما در پایان بازی به 9 گل افزایش پیدا کرد در حالی که اگر عملکرد دو تیم در مجموع زمان‌های مسابقه را مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که تیم ما در استفاده کردن از موقعیت‌های گلزنی کم دقت بود و اگر دقت بیشتری داشت می‌توانست در خانه نتیجه بهتری بگیرد.

مسابقه تیم‌های هندبال صبای قم و ثامن‌الحجج مشهد مقدس در چارچوب دیداری از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر جمعه پنجم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با برتری 30 بر 21 به سود تیم ثامن به پایان رسید و این تیم با 12 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال ایستاد در حالی که صبای قم با 2 امتیاز در رده دهم جدول 11 تیمی لیگ برتر هندبال جای دارد.

انتهای پیام/78002/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول