اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده انتظامی کرمانشاه

برنامه‌های هفته ناجا در کرمانشاه تشریح شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان "اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی" نام‌گذاری شده، برنامه‌های هفته ناجا در کرمانشاه را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته ناجا در کرمانشاه تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی "اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی" است و نیروی انتظامی برای آگاهی‌دهی بیشتر در مورد فعالیت‌های انجام شده و ارائه خدمات بیشتر به مردم، تمام تلاش خود را به ‌کار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به‌روز بودن پلیس را موجب ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد و گفت: آن‌چه موجب اقتدار نیروی انتظامی است، حمایت مردم از ایجاد نظم و امنیت و پایبندی پلیس به قانون است.

کشوری پیاده‌روی خانوادگی نیروی انتظامی در تاریخ جمعه دوازدهم مهر ماه سال‌جاری را نخستین برنامه هفته ناجا اعلام کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نخستین روز از هفته ناجا با عنوان پیش‌بینی اجتماعی، آموزش و پیشگیری و امنیت عمومی نام‌گذاری شده، گفت: برنامه آموزش ترافیکی کودکان در محل بوستان شاهد و صبح‌گاه مشترک نیروهای مسلح در این روز انجام می‌پذیرد.

وی خانواده متدین، قانون‌مداری، امنیت و آسایش را عنوان دومین روز از هفته ناجا عنوان کرد و از برگزاری نمایشگاه یادواره شهدا، برگزاری همایش اصناف و مسابقه حجاب در این روز خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان سومین روز از هفته ناجا را نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمت‌گزاری پلیس ذکر کرد و ابراز داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی ترافیک، تقدیر از نمونه‌های قانون‌مند ترافیکی و اجرای رزمایش توسط یگان ویژه از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

وی بیان داشت: روز چهارم از هفته ناجا با عنوان دانش بنیادین پلیس، پژوهش‌محوری پلیس و حرفه‌نگری پلیس نام‌گذاری شده و مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع نظم و امنیت اجتماعی و همایش تقدیر از فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گفته کشوری روز پنجم از هفته ناجا با عنوان اعتماد، مشارکت و پاسخ‌گویی پلیس نام‌گذاری شده و فرماندهان نیروی انتظامی در این روز در مدارس و مساجد حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری، تکلیف‌مداری، ایثار و شهادت عنوان روز ششم از هفته ناجاست و ویزیت رایگان مراکز درمانی نیروی انتظامی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق مرزی استان کرمانشاه برای ویزیت رایگان و اهدای دارو رایگان از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

کشوری با بیان اینکه روز هفتم این هفته با عنوان جامعه، ایمان، حفظ ارزش‌ها و امنیت اجتماعی نام‌گذاری شده ابراز داشت: مانور موتورسواران قانون‌مند، کنترل فشار و قندخون شهروندان به‌صورت رایگان توسط تیم تست فشار و قندخون در محل نماز جمعه کرمانشاه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول