اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دبیر ستاد برگزاری هفته ناجای مازندران خبر داد

اجرای 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته ناجا

معاون اجتماعی و دبیر ستاد برگزاری هفته ناجای مازندران از اجرای بیش از 70 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در این هفته در استان خبر داد.

اجرای 70 برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی زارعی در نشست تخصصی دبیرخانه هفته ناجای مازندران اقدامات و عملکرد دبیرخانه را تشریح کرد.

وی گفت: بیش از 70 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در طول هفته ناجا در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی، جنگ شادی، برنامه‌های رسانه‌ای، همایش راهوران محله و همیاران پلیس از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش فارس، برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا در استان مازندران همزمان با سراسر کشور از 13 مهرماه امسال به مدت یک هفته در سطح مازندران برگزار می‌شود.

* انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در قائم‌شهر

در دیگر خبر پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی قائم‌شهر از شناسائی و انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از شش کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

محمدرضا قدمی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی تعدادی افراد در امر تهیه وتوزیع مواد مخدر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند چهار متهم این پرونده به نام‌های "مختار- ک، یونس– الف، رحمان– ح و بهروز– ف" را شناسائی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر خاطرنشان کرد: ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی پس از شناسائی محل سکونت این افراد و نحوه فعالیت آنان در سه مرحله عملیات پلیسی موفق شدند هر چهار متهم را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت این افراد بیش از شش کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

قدمی از کشف دو دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت در این ارتباط خبر داد و افزود: متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

* سارقان سیم برق در شهرستان سوادکوه دستگیر شدند

در سومین خبر پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسائی و دستگیری سارقان و کشف بیش از 100 متر سیم برق سرقتی خبر داد.

صفرپور افزود: عوامل گشت کلانتری 11 پل سفید در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با پنج سرنشین مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 100 متر سیم برق سرقتی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس با اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشتند که این مقدار سیم برق را از استان زنجان سرقت کرده و قصد فروش آن در یکی از شهرستان‌های شمالی را داشتند.

صفرپور در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2296/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول