اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

راه‌اندازی 65 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان عسلویه

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی 65 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی 65 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: برگزاری جشن عاطفه‌ها با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش و سایر نهادها و دستگاه‌ها از برنامه‌های مهم در شهرستان عسلویه است.

وی افزود: برگزاری این برنامه در واقع به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است که انتظار داریم با استقبال مردمی مواجه شود.

فرماندار عسلویه از راه‌اندازی 65 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به افراد مستضعف منطقه راه‌اندازی می‌شود.

محمودی ابراز داشت: مردم منطقه عسلویه همواره در امورات خیر پیشگام و پیشتاز بوده‌اند و اطمینان داریم بار دیگر در این مراسم معنوی مشارکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم که دانش‌آموزان فقیر و بی‌بضاعت احساس کمبود و فقر نکنند و بتوانند همانند هم‌کلاسی‌های خود به تحصیل ادامه دهند.

معاون فرماندار عسلویه نیز به اهمیت این برنامه اشاره کرد و گفت: اگر این گونه مراسم‌ها نباشد دانش‌آموزان بی‌بضاعت و یتیم به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

محمد رضوی افزود: هدف از تشکیل چنین مراسم‌هایی آشنایی دانش‌آموزان با کارهای خیر و گسترش فرهنگ دستگیری از دانش‌آموزان بی بضاعت و یتیم و تقویت حس نوع‌دوستی است.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول