اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه خبر داد

توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه

شهردار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته پروژه مهر عسلویه اظهار داشت: این نشست در راستای بازگشایی مدارس در شهر عسلویه تشکیل شده و این شهرداری آمادگی کاملی برای همکاری با آموزش و پرورش دارد.

شهردار عسلویه ضمن تشکر از تشکیل این جلسه، توسعه و پایداری هر کشور را در گرو آموزش و فرهنگ آن جامعه دانست.

وی افزود: اگر تمام نیروهای سخت‌افزاری جمع شوند بدون آموزش هیچ پیشرفتی امکان‌پذیر نخواهد بود و در واقع آموزش و پرورش مسیر پیشرفت جامعه را هموار می‌کند.

شهردار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و یادآور شد: این مهم در راستای حمایت از تعلیم و تربیت انجام شده و شهرداری نیز به نوبه خود همکاری بسیار خوبی در افزایش امکانات آموزشی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن قدردانی از حاضرین در جلسه گفت: آموزش پرورش یکی از وسیع‌ترین ارگان‌های دولت است که نیاز به همکاری و مشارکت مردم و نهادها برای حل مشکلات دارد.

اسماعیل احمدی ابراز داشت: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، لذا ما نباید در شروع سال تحصیلی دغدغه مسایل مالی داشته باشیم و از رسالت اصلی آموزش و پرورش غافل شویم.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش و خانواده دو بال تعلیم و تربیت هستند، اگر یکی نباشد دیگری میسر نخواهد بود و از خانواده‌ها انتظار همکاری و مساعدت داریم.

احمدی، طرح مهر و مهربانی را یکی از طرح‌های خوب برای حل مشکل مدارس دانست که هر مدرسه یا مجتمعی به یکی از پتروشیمی‌ها و شرکت‌ها واگذار می‌شود تا امکانات مدرسه تحت پوشش را تأمین کند.

در این جلسه مدیران هر مدرسه به نوبت از کاستی‌ها و نحوه آماده‌سازی مدارس خود و نیازهای مدرسه مطالبی را بیان کردند.

در ادامه شوراها و انجمن اولیا و مربیان نیز در مورد مشکلات آموزشی و نبود بعضی از رشته‌ها در متوسطه دوم و کمک به مدارس نکاتی را بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول