اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی دریانورد رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه شد

با رای اعضای شوراهای روستاها و شهرهای عسلویه، علی دریانورد رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه شد.

علی دریانورد رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، ظهر امروز انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرستان عسلویه با حضور اعضای منتخب شهرها و روستاهای عسلویه برگزار شد و در پایان علی دریانورد به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه انتخاب شد.

در این آیین پس از مراسم رأی‌گیری علی دریانورد با مجموع 3 رأی از 5 رای به‌عنوان رئیس و مهدی غلامپور با مجموع 5 رأی به‌عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

همچنین عباس رضوی و ابراهیم مقیمی نیز به ‌عنوان اعضاء شورای اسلامی شهرستان و همچنین اعضاء حاضر از بین خود محمد گزیری را با مجموع 3 رأی به‌ عنوان نماینده شورای شهرستان برای حضور در شورای عالی استان انتخاب کردند.

در این نشست رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه اظهار داشت: از همه کسانی که این بنده حقیر را شایسته خدمتگذاری تشخیص داده و به نمایندگی خود در شورای اسلامی شهر عسلویه انتخاب کردند و همچنین از همکاران عزیز خودم در شورای اسلامی شهر عسلویه و شورای اسلامی شهرستان که به اینجانب حسن نظر داشته و مسئولیت خطیر ریاست شورای اسلامی شهرستان عسلویه را به بنده محول کردند صمیمانه سپاسگذاری می‌کنم.

علی دریانورد افزود: امیدوار هستم که با اتکال به خداوند رحمان و تداوم حمایت پشتیبانی و هدایت فرماندار فهیم، پرتلاش و مردمی شهرستان که همواره یار و یاور ما در رفع مشکلات بوده‌اند و با همکاری شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه و مدیران دستگاه‌های مختلف بتوانم در انجام وظایف محوله به موفقیت لازم برسم.

وی ابراز داشت: امیدوار هستم که با حمایت مردم منطقه که مرزدارانی شجاع، حافظان منافع ملی و پاسداران دین و ارزش‌های دینی هستند بتوانیم پاسخگوی مطالبات به حق ساکنین این خطه زرخیز از سرزمین اسلامیان بوده و این مطالبات را با جدیت پیگیری کنیم چرا که خدمت بی‌منت را وطیفه خود دانسته و موهبتی الهی می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم.

در پایان هریک از اعضاء با تبریک انتصاب‌های جدید به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند در کنار مسئولان با تعامل و همکاری مشکلات منطقه را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/2451/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول