اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دفاع نخستین دانشجویان دکتری دانشگاه یاسوج از پایان‌نامه‌های خود

نخستین دکترای دانشگاه یاسوج فارغ‌التحصیل می‌شود/چهارشنبه‌ای درخشان در عرصه علمی

مدیر تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان دانشگاه یاسوج گفت: چهارشنبه 10 مهر نقطه‌ای عطف در عرصه علمی کهگیلویه و بویراحمد است که طی آن نخستین دانشجویان دکترای دانشگاه یاسوج فارغ‌التحصیل می‌شوند.

نخستین دکترای دانشگاه یاسوج فارغ‌التحصیل می‌شود/چهارشنبه‌ای درخشان در عرصه علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر مهدی شریف‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که چهارشنبه 10 مهر سال 92 نقطه عطفی در همه دوران‌ فعالیت دانشگاه یاسوج است، اظهار کرد: در این روز نخستین دانشجویان رشته دکترای دانشگاه یاسوج فارغ‌التحصیل می‌شوند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج ادامه داد: در این روز به یاد ماندنی اولین دانشجویان رشته شیمی دانشگاه یاسوج دوره دکتری از پایان‌نامه‌های خود دفاع می‌کنند.

شریف‌زاده در همین خصوص افزود: فردا و از ساعت 9 صبح تا 12 و از ساعت 13 عصر در دو نوبت دانشجویان دوره دکتری دانشگاه یاسوج در رشته شیمی از پایان‌نامه‌های خود دفاع می‌کنند.

وی افزود: این دانشجویان در رشته شیمی آلی و ورودی سال 88 هستند که تعداد آن‌ها دو نفر بوده و در هفته آینده یک نفر دیگر از پایان‌نامه‌های خود به عنوان نخستین دانشجویان در این رده دفاع خواهند کرد.

این مسئول در دانشگاه یاسوج تصریح کرد: این دفاع در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پایه خواهد بود و هیئت داوران که شامل اساتید راهنما و مشاور و انتخاب شده از میان داوران داخلی و یک داور خارجی هستند در این خصوص قضاوت خواهند کرد.

وی دانشجویان رشته دکتری را در بالاترین سطح علمی دانشگاه یاسوج دانست و با بیان این‌که با فارغ‌التحصیل شدن این عده دانشگاه یاسوج در میان دانشگاه‌های مطرح کشور از نظر تربیت دانشجو قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دانشگاه یاسوج با همه کوچکی خود در برابر دانشگاه‌های بزرگ کشور پله‌های افتخار را یک به یک پشت سر می‌گذارد.

شریف‌زاده به تعداد دانشجویان در رده تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: در دوره کارشناسی ارشد اکنون تعداد هزار دانشجو در رشته‌های مختلف و در دوره دکتری نیز 170 دانشجو در رشته شیمی با گرایش‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول