اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی:

توسعه کیفی دانشگاه با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی در دستور کار است

رئیس منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه کیفی دانشگاه با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی و تأسیس رشته‌های جدید میان‌رشته‌ای و جدید از دغدغه‌های رئیس پیش رو است.

توسعه کیفی دانشگاه با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رضایی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبیین دیدگاه‌های نوین مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مشی دانشگاه در دوران مدیریت کنونی حرکت در چارچوب نظام، منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم و بهداشت درمان و همکاری با دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت کنونی اجرا و تدوین یک برنامه نظام‌مند، نظارت، ارزشیابی و پاسخگویی مستمر در دانشگاه است و در صورت  وجود چنین مکانیسمی در دانشگاه می‌توان افکار نو و تحول خواهانه را عملیاتی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان داشت: توسعه کیفی دانشگاه با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی و تأسیس رشته‌های جدید میان‌رشته‌ای و نو از دیگر دغدغه‌های رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی است که باید در منطقه 23 دانشگاه نیز ملاک و الگو قرار گیرد.

وی ادامه داد: افتخار دانشگاه آزاد اسلامی این است که بدون اتکا به بودجه کشور توانسته به این رشد و بالندگی برسد و برای تداوم این راه نیاز به برنامه‌ای مدون و مشخص دارد که توسط تیم مدیریتی جدید دانشگاه در حال شکل‌گیری و تدوین است.

رضایی اظهار داشت: جذب دانشجوی خارجی می‌تواند ظرفیت خوبی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم حیات این دانشگاه که دهه رقابت بین‌المللی و کیفی‌سازی است، در اختیار بگذارد.

وی اضافه کرد: تنوع‌بخشی به درآمدهای دانشگاه با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در دوران مدیریت جدید است که انتصاب‌های اخیر اعضای شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی نشان از پشتکار و حمایت جدی در این موضوع دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار داشت: افزایش نقش هیئت امنا در تصمیم‌گیری‌ها، بازنگری در وابستگی شدید به شهریه دانشجوها و همچنین توجه ویژه به امور معیشتی کارکنان و دانشجویان از سیاست‌های دوران کنونی دانشگاه است.

وی ضمن اشاره به کارهای فرهنگی صورت گرفته در منطقه 23 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کار فرهنگی کاری پیچیده و کیفی بوده و کمیت‌بردار نیست بلکه باید با صبر و حوصله کارهای فرهنگی را انجام داد.

در ادامه این نشست حاضران به ارائه گزارش وضعیت ثبت‌نام ورودی‌های جدید، بررسی نحوه عملیاتی‌سازی بودجه 93، ارائه گزارش عملکرد سال 91 و 6 ماهه دوم سال 92 و بررسی نحوه هزینه‌کرد بودجه پژوهشی سال 91 و 92 به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/89003/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول