اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت آزمایشی

سایت مدیریت فناوری دانشگاه سمنان راه‎اندازی شد

سایت مدیریت فناوری دانشگاه سمنان به صورت آزمایشی راه‎اندازی شد.

سایت مدیریت فناوری دانشگاه سمنان راه‎اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مدیر امور فناوری دانشگاه سمنان، اطلاع‎رسانی شفاف و به موقع از نیازهای تحقیقاتی شرکت‎ها و سازمان‎های مختلف و ارائه راه‎کارهای بالقوه همکاری بین دانشگاه و جامعه را از مزایای راه‎اندازی این سایت عنوان کرد.

حسن عبدالله‎پور گفت: این پایگاه امکان یکسانی برای کلیه اعضای هیئت علمی در برخورداری از حمایت‎های پژوهشی و فناورانه خارج از دانشگاه را فراهم می‎کند.

وی با بیان اینکه بخش اولویت‎های پژوهشی دستگاه‌ها و شرکت‎های مختلف دولتی و خصوصی بر روی این سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: خبرنامه الکترونیکی حوزه فناوری دانشگاه نیز در این سایت قابل دسترسی است.

یادآور می‎شود؛ سایت فناوری در صفحه اصلی سایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به آدرس http://tech.semnan.ac.ir قابل دسترسی است.

سایر امکانات سایت فناوری دانشگاه شامل اخبار حوزه فناوری، بولتن فناوری، اسناد بالادستی، قوانین و مقررات، آیین‎نامه‎ها و دستورالعمل‎ها و راهنمای طرح‎های تحقیقاتی است.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول