اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

452 زائر اردبیلی عازم سرزمین وحی می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: 452 زائر حرم امن اللهی در قالب حج تمتع فردا از طریق فرودگاه اردبیل به مقصد مدینه انجام می‌شود.

452 زائر اردبیلی عازم سرزمین وحی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،مصطفی صفایی عصر امروز در آخرین هماهنگی اعزام حجاج اردبیلی به سرزمین وحی اللهی اظهار داشت: سفر حجاج اردبیلی به خانه خدا صبح و عصر فردا از طریق فرودگاه اردبیل و در قالب دو پرواز مستقیم به مقصد مدینه انجام می‌شود تا زائران بتوانند با حضور در سرزمین نور اعمال حج تمتع خود را انجام دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عملیات انتقال زائران استان اردبیل به مدینه از طریق دو پرواز مستقیم از فرودگاه اردبیل انجام می‌شود که پرواز اول ساعت 7:15 دقیقه صبح و فاز دوم نیز از ساعت 18:55 دقیقه عصر فردا به مقصد مدینه انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال با همت و تلاش مسئولان استانی و دست‌اندرکاران سعی کردیم سالن مستقبلین را مهیای بستگان و اطرافیان حجاج کنیم که امیدواریم فردا همراهان حجاج به شکل معقول بتوانند از این فضای تدارک دیده شده استفاده کنند.

صفایی اضافه کرد: با توجه به احتمال ریزش باران امیدواریم حجاج و همراهان آنها در این مکان حضور پیدا کرده و به مانند سال‌های گذشته در همراهی حاجیان دچار مشکلاتی نشوند.

این مسئول بیان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای راحتی این سفر اندیشیده شده و ما انتظار داریم با توجه به وعده‌های مسئولان پرواز بدون تأخیر انجام شود تا رضایتمندی بیشتر حجاج را شاهد باشیم.

وی یادآور شد: 48 ساعت قبل از انجام سفر ما بار مسافران و حجاج را تحویل گرفتیم و اقدام به بسته‌بندی و آماده ارسال آنها کردیم تا در لحظه پرواز با مشکل خاصی مواجه نشویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرودگاه‌های استان تعداد زائران را 452 نفر اعلام کرد و ادامه داد: 225 زائر ساعت 7:15 دقیقه از طریق فرودگاه اردبیل به شکل مستقیم عازم مدینه می‌شوند.

صفایی گفت: ‌پرواز دوم نیز که شامل 227 زائر می‌باشد فردا ساعت 18:55 دقیقه به وقت کشورمان پرواز مستقیم آنها انجام می‌شود تا راهی مدینه منوره شوند.

انتهای پیام/62006/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول