اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه جم خبر داد

نجات 2 نفر از مرگ حتمی پس از 70 دقیقه تلاش

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه جم از نجات 2 نفر از مرگ حتمی بر اثر واژگون شدن خودروی حامل بنزین در جم خبر داد.

نجات 2 نفر از مرگ حتمی پس از 70 دقیقه تلاش

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقش آتش‌نشانان در تامین سلامت و امنیت در بین شهروندان بسیار چشمگیر است.

وی همچنین با تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان جم افزود: آتش‌نشان دل دریایی می‌خواهد تا بتواند دل به آتش بزند تا حادثه دیده‌ای را به زندگی برگرداند و شاید خودش نیز در این میان با زندگی وداع کند.

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه جم از نجات 2 نفر از مرگ حتمی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: کارکنان ایمنی و آتش‌نشانی شهرک توحید در روز ایمنی و آتش‌نشانی جان 2 نفر از هموطنان در یک سانحه تصادف در پنج کیلومتری شهر جم را نجات دادند.

اکبری تصریح کرد: در اثر واژگون شدن یک خودروی حامل بنزین در  پنج کیلومتری شهر جم، پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی شهرک توحید به آن مکان سریعاً اعزام شدند.

وی با بیان این‌که در اثر این واژگونی، 2 نفر از جمله راننده و کمک راننده در خودرو حبس شدند، یادآور شد: پرسنل آتش‌نشانی شهرک با استفاده از امکانات موجود در خودروهای اطفای ‌حریق جان راننده و کمک راننده را پس از گذشت 70 دقیقه تلاش نجات دادند و سپس این افراد توسط اورژانس به بیمارستان توحید اعزام شدند.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول