اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار رقم خورد

افزایش شمار پروازهای فرودگاه بجنورد به 10 پرواز

شمار پروازهای فرودگاه بجنورد اکنون به 10 پرواز در هفته افزایش یافته است.

افزایش شمار پروازهای فرودگاه بجنورد به 10 پرواز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، با فعال شدن پروازهای اخیر هواپیمایی اترک، عملاً تعداد پروازها به این فرودگاه با افزایش همراه است.

بنا به گفته مدیر شرکت هواپیمایی اترک با راه‌اندازی پروازهای این شرکت به بجنورد، سه پرواز رفت و برگشت به فرودگاه بجنورد در هفته افزوده شد.

مدیر شرکت هواپیمایی اترک به خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این پروازها توسط هواپیمای ایرباس 320 به ظرفیت 180 نفر انجام می‌شود.

کاپیتان محمد حسن قیاسی روزهای پرواز هواپیماهای این شرکت را روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج‌شنبه تهران بجنورد و بالعکس عنوان کرد.

نماینده شرکت هواپیمایی آسمان در خراسان شمالی هم تعداد پروازهای این هواپیمایی را روزانه یک پرواز رفت و برگشت بین تهران بجنورد و بالعکس و در طول هفته، هفت پرواز برشمرد.

محمدرضا وفایی به فارس گفت: در این راستا پرواز روز شنبه در ساعت 11:10 دقیقه از فرودگاه مهرآباد به مقصد بجنورد خارج و در ساعت 12:30 دقیقه وارد فرودگاه بجنورد می‌شود.

وی تصریح کرد: خروج هواپیما از فرودگاه بجنورد نیز در ساعت 13:00 دقیقه و ورود به تهران در ساعت 14:15 دقیقه خواهد بود.

این مسئول در شرکت هواپیمایی آسمان دفتر خراسان شمالی، همچنین خروج هواپیما از تهران در روزهای یکشنبه، و جمعه را ساعت 6:45 دقیقه و ورود به این فرودگاه را ساعت 8:30 دقیقه عنوان کرد.

وی افزود: خروج هواپیما از این فرودگاه در روزهای یاد شده در ساعت 9 صبح و در ساعت 10:55 دقیقه به فرودگاه مهرآباد وارد می‌شود.

وفایی زمان پرواز روز دوشنبه از فرودگاه تهران به بجنورد را هم 11:15 دقیقه و ورود به این فرودگاه را 12:25 دقیقه عنوان کرد و گفت: این هواپیما ساعت 13:05 دقیقه از فرودگاه مرکز خراسان شمالی خارج و ساعت 14:25 دقیقه وارد تهران می‌شود.  

وی ادامه داد: پروازهای سه شنبه از تهران به فرودگاه بجنورد هم ساعت 7:15 دقیقه انجام و ساعت ورود به فرودگاه مرکز خراسان شمالی در ساعت 9:00 صورت می‌گیرد.

نماینده شرکت هواپیمایی آسمان در خراسان شمالی تصریح کرد: خروج هواپیما از فرودگاه بجنورد به تهران در این روز 9:30 دقیقه و ساعت ورود به فرودگاه مهرآباد ساعت 11:25 دقیقه خواهد بود.

وی همچنین زمان پرواز هواپیما در روز چهارشنبه از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه بجنورد را ساعت 11:25 دقیقه و زمان ورود هواپیما را ساعت 13:05 دقیقه عنوان کرد.

به گفته وفایی، خروج هواپیما از این فرودگاه در ساعت 13:30 دقیقه و ورود به تهران در ساعت 15:25 دقیقه خواهد بود.

وی پنج شنبه هر هفته از تهران به مقصد فرودگاه بجنورد را 10:10 دقیقه دانست و گفت: این هواپیما ساعت 11:30 دقیقه وارد این فرودگاه شده و 12:00 از این فرودگاه خارج و 13:20 دقیقه در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین خواهد نشست.

وی با اشاره به اینکه پروازهای روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه هر هفته این شرکت به فرودگاه، توسط هواپیمای فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود، گفت: طی روزهای یک شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه نیز پروازها توسط هواپیمای 72 ATR انجام می‌شود.

به گزارش فارس، فرودگاه بجنورد در غرب این شهر در فضایی به وسعت 240 هکتار در سال 75 راه‌اندازی شده است.

هم اکنون عملیات گسترش باند فرودگاه بجنورد و افزایش 60 هکتار زمین به وسعت این فرودگاه برای توسعه باند در حال انجام است.

انتهای پیام/63002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول