اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌ شرقی:

تامین امنیت بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌ شرقی گفت: مردم بهترین یار و یاور پلیس هستند و تامین امنیت بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست.

تامین امنیت بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم بهترین یار و یاور پلیس هستند و تامین امنیت بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: نیروی انتظامی با برگزاری برنامه‌های مختلف در طول هفته ناجا، سعی می‌کند در خصوص نحوه مشارکت مردم در تحقق امنیت آموزش‌های لازم را ارائه دهد.

عباس‌زاده تاکید کرد: تعامل و همکاری مردم با پلیس از دو مقوله مهم تشکیل یافته است و مردم می‌توانند از این دو طریق پلیس را در انجام ماموریت‌های خود یاری کنند.

این مقام انتظامی اطلاع‌رسانی در خصوص جرایم و مجرمان را مهم‌ترین بعد همکاری مردم با پلیس دانست و گفت: مردم با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به سامانه 110 در مورد جرایم مشهود می‌توانند پلیس را در انجام ماموریت‌هایش یاری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: یک اطلاع‌رسانی کوچک در زمینه جرم خاص، می‌تواند سرنخی برای دستگیری تبهکاران شود و فرصت هرگونه فعالیت سوء را از مجرمین بگیرد.

عباس‌زاده در ادامه افزود: همچنین مردم بهترین ناظر بر عملکرد پلیس هستند و امت شهید پرور می‌توانند هرگونه پیشنهاد، تشکر و انتقاد خود از عملکرد ماموران انتظامی را با سامانه 197 مطرح نمایند.

معاون اجتماعی استان بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تامین نظم و امنیت تاکید کرد و گفت: استقرار نظم و امنیت پایدار بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست و پلیس می‌کوشد با بهره‌گیری از همکاری‌های عمومی امنیت را بر جامعه حاکم سازد.

وی در ادامه به شعار هفته ناجای امسال اشاره کرد و گفت: اقتدار پلیس در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی به‌عنوان شعار عملکرد پلیس انتخاب شده که انتظار می‌رود با همت یگان‌های مختلف انتظامی این شعار در عمل نیز تحقق بیشتری داشته و باعث کارآمدی بیش از پیش تشکیلات انتظامی شود.

انتهای پیام/60002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول