اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای:

شهربابک استعدادهای زیادی در ورزش‌ زورخانه‌ای دارد‌

دبیر فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ایران با اشاره به استقبال جوانان شهربابک از ورزش زورخانه‌ای گفت: شهربابک استعدادهای نهفته بسیاری در ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای دارد. ‌

شهربابک استعدادهای زیادی در ورزش‌ زورخانه‌ای دارد‌

محمد‌جواد نگارستانی عصر امروز در حاشیه اجرای برنامه زورخانه علی‌بن‌ ابی‌طالب(ع) شهربابک در ‌گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: وجود زورخانه‌ای با امکانات مناسب و تعداد ورزشکاران علاقه‌مند به این ورزش در کمتر شهرستانی دیده می‌شود.

وی افزود: شهربابک استعدادهای نهفته بسیاری در ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای دارد‌ که باید در زمینه شناسایی و آموزش آنها اقدام کرد.

نگارستانی همچنین با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران شهربابک از این رشته گفت: در صورت فراهم کردن زمینه‌ها از سوی هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان قطعا مربی و مرشد حرفه‌ای برای زورخانه می‌فرستیم که حداقل سه روز در شهربابک باشد تا ورزشکاران بتوانند این ورزش را حرفه‌ای دنبال کنند.

وی با اشاره به آغاز لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور گفت: استان کرمان در این دوره از مسابقات تیم ندارد.

نگارستانی خطاب به مدیر باشگاه صنعت مس شهربابک عنوان کرد: امیدوارم که با حمایت‌های شما سال آینده تیم شهربابک به نمایندگی از استان کرمان در لیگ برتر کشور حضور پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت تیم ملی تصریح کرد: در حال حاضر تیم ملی خود را برای مسابقات قهرمانی جهان برای انتخاب قهرمان قهرمانان آماده می‌کند.

به گزارش فارس، محمد‌جواد نگارستانی دبیر فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، محمدمهدی نگارستانی میاندار تیم ملی و قهرمان آسیا به همراه قهرمانان کشور و آسیا در رده‌های سنی مختلف به دعوت نماینده مردم و باشگاه مس شهربابک با حضور در زورخانه علی‌بن‌ ابی‌طالب(ع) شهربابک به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/80023/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول