اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح طرح استعدادیابی ورزش زورخانه‌ای در سنندج

توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای در کردستان کلید خورد

با افتتاح طرح استعدادیابی ورزش زورخانه‌ای در سنندج، راه برای توسعه این ورزش پهلوانی هموار شد.

توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای در کردستان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح استعدادیابی ورزش زورخانه‌ای به خبرنگار فارس گفت: افتتاحیه امروز برای راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی ورزش زورخانه‌ای است.

حسن بابایی اضافه کرد: تا پایان امسال در شهرستان سنندج سه پایگاه راه‌اندازی می‌شود که اولین پایگاه آن امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی نایسر افتتاح شد.

وی در مورد اهداف این طرح گفت: هدف از این دوره‌ها تربیت 20 مرشد ورزش زورخانه‌ای و چندین تیم این ورزش در رده سنی 9 تا 12 سال است.

بابایی جذب نونهالان و نوجوانان به این ورزش پهلوانی را حائز اهمیت دانست و افزود: فریبرز نوروزی از مرشدان پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای در کانون پیشگیری از وقوع جرم در شهرک نایسر مباحث تئوری را آموزش می‌دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ورزش زورخانه‌ای و مباحث عملی این ورزش هم در مجتمع فرهنگی ورزشی نایسر به نوجوانان آموزش داده می‌شود.

سرپرست هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی استان کردستان با اعلام اینکه طرح استعدادیابی ورزش زورخانه‌ای تا پایان امسال در سطح شهر سنندج اجرایی می‌شود، گفت: در سال آینده این طرح در شهرستان‌ها هم به اجرا در می‌آید.

اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس شهر سنندج

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان در ادامه به اجرایی شدن طرح قاضی مدرسه اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهمنامه منعقد شده بین آموزش پرورش و دادگستری استان، طرح قاضی مدرسه از هفته آینده شروع می‌شود.

بابایی افزود: قضات در مدارس آموزش‌های خود را آغاز کرده و جلساتی با اولیا و مربیان هم در این رابطه برگزار می‌کنند.

وی در پایان هدف از این طرح را مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از سنین کودکی و نوجوانی برای کاهش جرم و بزه‌کاری برشمرد و افزود: امیدواریم این طرح در استان با موفقیت اجرایی شود.

انتهای پیام/79014/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول