اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سوانح و حوادث

29 شهربابکی طی یک هفته کشته و مجروح شدند

سوانح و حوادث در شهربابک طی یک هفته اخیر 29 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

29 شهربابکی طی یک هفته کشته و مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، طی یک هفته گذشته سه نفر در شهربابک بر اثر سوانح و حوادث کشته و 23 نفر هم زخمی شدند.

کارگر تغلیظ میدوک با سقوط به داخل دستگاه تیکنر جان باخت

ساعت 9 صبح روز جمعه هفته گذشته یکی از کارگران سختکوش بخش تغلیظ مجتمع مس میدوک شهربابک در حین کار به داخل دستگاه تیکنر یا مخلوط کن سقوط و جان باخت.

منصور قربانی از کارگران بخش تغلیظ مس میدوک حین کار در حال تعویض و تعمیر قطعه‌ای از منبع آب تیکنر بوده است که به علت بریدگی پیچ تعادل خود را از دست داده به درون دیگ دوغابی کنسانتره سقوط می کند که حاوی مواد قلیایی بوده است و به علت شدت سقوط در این مواد جان می‌سپارد.

یکی از مسئولان ایمنی در این زمینه خبرنگار فارس در شهربابک گفت: شادروان قربانی با وجود اینکه توسط همکاران ایمنی بیرون آورده شد، اما جان باخت.

وی به کارگران در تمام بخش‌ها توصیه کرد با رعایت اصول ایمنی به ویژه اطمینان از بستن کمربندهای ایمنی سلامت خود را تضمین کنند.

6 مصدوم حاصل تصادف مینی‌بوس کارگران شهربابکی

صبح روز پنج‌شنبه هفته گذشته در ساعت شش و 10 دقیقه صبح برخورد مینی‌بوس حامل کارگران شهربابکی با یک دستگاه وانت مزدا در تقاطع خاتون‌آباد به سرچشمه سبب مصدومیت شش نفر از کارگران شد.

پس از وقوع این حادثه مصدومان مینی‌بوس و راننده مزدا که به شدت مجروح شده بود بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس 115 مرکزی شهربابک، اورژانس 115 خاتون‌آباد و پایگاه 115 مانی و آمبولانس آبرسانی ذوب خاتون‌آباد به بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهربابک منتقل شدند.

یکی از شهروندان درباره تلاش‌های اورژانس 115 گفت: تلاش‌های اورژانس 115 برای نجات مصدومان در حوادث ابتدای ماه مهر چشمگیر بوده است.

4 مصدوم بر اثر برخورد موتورسیکلت با تویوتا

پنج شنبه شب چهارم مهر ماه هم در ساعت 21 و 50 دقیقه بر اثر برخورد وانت تویوتا با موتورسیکلت در بلوار هفت تیر شهربابک سه راکب موتورسوار و راننده مزدا به شدت مجروح و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس مرکزی 115 شهربابک و همکاری آمبولانس بیمارستان به بیمارستان ولی‌عصر(عج) منتقل و سپس به علت شدت جراحات وارده به سایر مراکز درمانی استان کرمان اعزام شدند.

راکبان مصدوم موتورسیکلت در این حادثه از ناحیه سر، پا و لگن به شدت مجروح شده و راننده تویوتا از ناحیه سر، سینه و شکم مجروح شد. علت وقوع این حادثه عبور موتورسیکلت از باند مخالف سمت راست بوده و موتورسیکلت فاقد روشنایی و چراغ بوده است. 

کارگر شهرداری در حین خدمت دچار حادثه شد

یکی از کارگران خدمات شهری شهرداری شهربابک بر اثر برخورد موتورسیکلت با وی مصدوم شد.

این حادثه روز یکشنبه ساعت 12 و 50 دقیقه در خیابان 17 شهریور شهربابک زمانی اتفاق افتاد که کارگر خدمات شهری در حین انجام امور خدمات شهری بوده و کارگر مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافت.

پیکانی که 7 شد

همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با خودروی سواری پراید رانندگان خودرو مصدوم شدند.

این سانحه ساعت هشت صبح روز دوشنبه این هفته در مسیر بزرگراه و در دوربرگردان مقابل دانشگاه پیام نور شهربابک اتفاق افتاد در این حادثه که پیکان برای گردش به چپ اقدام کرده و خودرو پژو به شدت به آن برخورد کرده بود، خودرو پیکان را به شکل عدد هفت درآورده بود.

8  مصدوم و 2 کشته قربانیان جاده شهربابک ـ رباط

واژگونی وانت تویوتا در مسیر شهربابک به هرات در نزدیکی رباط  هشت مصدوم و دو کشته بر جای گذاشت.

ساعت 03 و 38 دقیقه بامداد جمعه یک دستگاه وانت تویوتا با 10 سرنشین به علت عرض کم و خروج از جاده و ترکیدگی لاستیک واژگون شده که در این حادثه دو تن از سرنشینان در دم جان باخته و دیگر مصدومان توسط  پایگاه اورژانس 115 رباط و شهر هرات پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

چهار نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند.

در روز جمعه علاوه بر حادثه فوق در ساعت شش و 12 دقیقه صبح واژگونی تریلر مقابل پمپ بنزین حصاروئیه راننده تریلر را به شدت مجروح کرد و همچنین در ساعت 11 همین روز در مرکز شهر برخورد سواری با موتورسیکلت در خیابان امام یک مصدوم بر جای گذاشت، این حادثه دلخراش موجب سقط جنین مصدوم شد.

مصدومان این دو حادثه هم توسط اورژانس 115 مرکزی شهربابک به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین در شهر جوزم و در مقابل پل هوایی در ساعت 08 و 57 دقیقه دو مصدوم بر اثر برخورد موتورسیکلت با سواری پراید بر جای ماند که تمام مصدومان این حادثه توسط پایگاه اورژانس 115 جوزم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نیسان در ایستگاه تاکسی حادثه‌ساز شد

ظهر امروز سه‌شنبه 9 مرداد ماه هم در ساعت 12 و 40 دقیقه یک دستگاه نیسان در ایستگاه تاکسی حادثه‌ساز شد.

این خودروی نیسان قصد پارک در حاشیه خیابان را داشت، اما پس از برخورد به جدول کنار خیابان به تابلوی ایستگاه تاکسی برخورد کرده که تابلو پس از پرت شدن با عابر پیاده برخورد کرد که سبب مصدومیت این عابر پیاده شد.

================

گزارش از وحید فتوحیان

================

انتهای پیام/80023/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول