اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر برخورد با گاردریل

حادثه اتوبان قم ـ تهران 4 کشته و مجروح بر جای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل در اتوبان قم ـ تهران سه نفر مجروح شدند و یک نفر جان باخت.

حادثه اتوبان قم ـ تهران 4 کشته و مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین حوادث 48 ساعت گذشته، اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با جدول در بلوار زائر، سه سرنشین خودروی سواری مجروح شدند.

وی افزود: اورژانس 115 پس از اطلاع از وقوع این حادثه به سرعت در محل حادثه حضور یافته و پس از انجام خدمات درمانی اولیه بر روی مجروحان، آنها را به یکی از مراکز درمانی در سطح شهر انتقال دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه بخشی از آمار تصادفات ترافیکی در قم به موتور سواران اختصاص دارد، گفت: تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان دانیال چهار مجروح به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای درمان قطعی به مراکز درمانی در سطح شهر انتقال یافتند.

این مقام مسئول حادثه خیابان آذر را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: بر اثر سقوط از موتورسیکلت سه نفر مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه برای درمان قطعی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به برخورد سواری با گاردریل در اتوبان قم ـ تهران گفت: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند که بر اساس گزارشات واصله وضعیت یکی از آنان بسیار وخیم اعلام شده است.

 

فراهانی ادامه داد: مجروحان با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که یک نفر از دیگر سرنشینان این خودرو که خانمی حدود 40 ساله بود، دردم فوت کرد.

وی همچنین به تصادف اتوبان قم ـ کاشان اشاره و ابراز داشت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری پنج نفر مصدوم شدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ادامه داد: بر اثر سقوط موتورسیکلت در خیابان خاکفرج پنج نفر مصدوم شدند که در بین آنان کودکی 15 ماهه نیز به چشم می‌خورد.

*پنج مجروح در محور قم ـ سلفچگان

وی در بخش دیگری از سخنان خویش به وقوع برق گرفتگی در جاده کوه سفید اشاره و ابراز داشت: در این حادثه یک مرد حدود 50 ساله فوت کرد.

فراهانی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور سلفچگان خبر داد و گفت: بر اثر وقوع این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/78005/ح40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول