اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت آزمایشی

آب سد کوثر در گچساران جریان می‌یابد

رئیس اداره آب و فاضلاب گچساران گفت: آب سد کوثر از شنبه و به صورت آزمایشی و یکماهه در شبکه آب برخی مناطق این شهرستان جریان می‌یابد.

آب سد کوثر در گچساران جریان می‌یابد

عنایت‌الله ویسی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سد کوثر یکی از پروژه‌های مهم آبرسانی در جنوب کشور بوده که دارای ساختار، اجزا، کیفیت و اهدافی خاص است.

وی افزود: مردم این شهرستان طی سالیان اخیر بهره‌مندی از آب این سد را پیگیری کرده و از مسئولان خواستار تسریع در روند آبرسانی بوده‌اند.

رئیس آب و فاضلاب شهری گچساران با اشاره به این‌که برخی موانع و مشکلات در مسائل اجرایی سبب به تأخیر افتادن کامل این پروژه شده است، افزود: از شنبه  آب سد کوثر وارد شبکه انتقال آب این شهرستان می‌شود.

ویسی یادآور شد: این اقدام از شنبه 13 مهر ماه به مدت یکماه و به طور آزمایشی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورتی‌که مشکلی در روند آبرسانی به گچساران بوجود نیاید این کار تداوم خواهد داشت و مردم می‌توانند از آب تصفیه‌شده این سد استفاده کنند.

ویسی با اشاره به محدوده‌ و مناطقی از شهرستان که در فاز نخست از آب سد کوثر استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در این فاز مناطق شهر فرهنگیان، کارکنان و مرکز شهر و بخشی از منطقه پانصد دستگاه آبرسانی می‌شود.

وی با تشریح مراحل لازم برای آبرسانی از سد کوثر به منطقه پانصد دستگاه ابراز داشت: آب سد کوثر از طریق مخزن کوی طالقانی به صورت برگشتی به سمت ایستگاه امامزاده جعفر برگشت داده می‌شود و از آن طریق به سمت مخازن 500 دستگاه هدایت می‌شود.

آبرسانی به مناطق مختلف گچساران به اجرای رینگ سد کوثر در آن مناطق بستگی دارد

ویسی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به مرکز شهر، کارکنان دولت و شهرک فرهنگیان مشکلی وجود ندارد و ساکنان این مناطق از شنبه می‌توانند از آب سد کوثر استفاده کنند.

رئیس ادراه آب و فاضلاب شهری گچساران با بیان این‌که دبی آب سد کوثر امکان آبرسانی به سایر مناطق شهر را نیز دارد، افزود: برای آبرسانی ابتدا باید رینگ سد کوثر در مناطق اجرا شود که در صورت تأمین اعتبار لازم، این رینگ در سایر مناطق شهر نیز اجرایی می‌شود.

ویسی بیان کرد: از شنبه به صورت آزمایشی و تا یکماه آب سد کوثر را تحویل گرفته و وارد شبکه توزیع می‌شود و اگر مشکلی در این زمینه ایجاد نشود، این روند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/82001/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول