اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه:

12 هزار پاکت بین دانش‌آموزان کهگیلویه جهت جمع‌آوری هدایا توزیع شد

رئیس کمیته امداد کهگیلویه گفت: 12 هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان جهت جمع آوری کمک‌های دانش‌آموزان و مردم به جشن عاطفه‌ها توزیع شد.

12 هزار پاکت بین دانش‌آموزان کهگیلویه جهت جمع‌آوری هدایا توزیع شد

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: 12 هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان جهت جمع آوری کمک‌های دانش‌آموزان و مردم به جشن عاطفه‌ها توزیع شد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با بیان اینکه هرسال با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس جشن بزرگ عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود، عنوان داشت: در همین راستا این نهاد با توجه به فرا رسیدن این جشن ملی 12 هزار پاکت جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی بین مدارس شهرستان توزیع  کرده که در روز پنج شنبه اقدام به جمع‌آوری آن‌ها خواهیم کرد.

وی هماهنگی جهت همکاری ادارات و نهادهای دولتی در خصوص شرکت در این جشن از طریق فرمانداری، همکاری همه جانبه آموزش و پرورش در خصوص به صدا درآوردن جشن عاطفه‌ها و همکاری در خصوص راه اندازی پایگاه‌ها در مدارس، همچنین تبلیغات از طریق رسانه‌ها توسط صدا و سیما، استفاده از تریبون نماز جمعه و دعوت از مردم نیکوکار در این امر خداپسندانه و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه مقاومت ناحیه بسیج را از مهم‌ترین برنامه‌های امسال جهت برگزاری جشن عاطفه‌ها نام برد.

رحیمی‌نیا با بیان این مطلب که 210 پایگاه ثابت و سیار با احتساب پایگاه‌های مدارس در شهرستان جمع آوری کمک‌های مردمی را انجام خواهند داد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته روز چهارشنبه دهم مهرماه زنگ عاطفه‌ها در تمامی مدارس نواخته خواهد شد و همچنین در روز پنجشنبه یازدهم مهرماه پایگاه‌های ثابت و سیار در میادین شهرها و روستاها و روز جمعه دوازدهم مهر ماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه کمک‌های نقدی و جنسی مردم جمع‌آوری خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: تمامی کمک‌های نقدی و جنسی جمع‌آوری شده در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/82002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول