اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج اعلام کرد

برخورداری 1700 دانش‌آموز سنندجی از حمایت‌های کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج گفت: از سال گذشته تا به الان یک هزار و 775 دانش‌‌آموز به صورت کامل مورد حمایت این نهاد مقدس بوده است.

برخورداری 1700 دانش‌آموز سنندجی از حمایت‌های کمیته امداد

علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج امور فرهنگی را  یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد دانست و گفت: در همین راستا به صورت گسترده و وسیع در بخش فرهنگی سرمایه‌گذاری و از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه فراهم‌آوردن تسهیلات و امکانات لازم‌ برای ادامه تحصیل دانش‌‌آموزان، دانشجویان و طلاب مورد حمایت است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج  با بیان  این که یکی  از مؤلفه‌های مهم این نهاد حمایتی کمک به رشد و ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان تا رسیدن به مقاطع دانشگاهی است اظهار کرد : حدود یک هزار و 100 نفر دانش‌آموز به صورت تک‌خدمتی در خصوص پرداخت هزینه‌ تحصیلی مورد حمایت این نهاد است.

وی تصریح کرد: همچنین 300 نفر از دانشجویان و طلاب با پشتکار و همت بلند نیز فارغ‌التحصیل شده و مابقی نیز در خصوص حمایت از آنان توسط کمیته امداد برخوردار هستند.

قدیمی در ادامه به دانش‌آموزان در حال تحصیل  تحت حمایت اشاره کرد و گفت: این نهاد خدماتی از قبیل بسته‌های غذایی، لوازم التحریر، پوشاک، کلاس تقویتی، خوابگاه، اردوهای فرهنگی و تربیتی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی ارائه می دهد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای زیارتی و سیاحتی که از دیگر خدمات این نهاد است خاطرنشان کرد: در این راستا جمعی حدود 180 نفر از این مزایا برخوردار شده‌اند و به اردهای مذکور اعزام شده‌اند.

قدیمی کمیته امداد شهرستان سنندج حمایت از سالمندان را به عنوان یکی دیگر از جامعه‌ هدف این نهاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی با هدف ارتقای سطح سلامت جسمانی سالمندان تحت حمایت در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج در پایان از حمایت‌ و کمک‌های همه جانبه مردم  از این نهاد را در زمینه شکوفا نمودن استعداد‌های نهفته و آشکار دانش‌آموزان تحت حمایت تشکر کرد و گفت: از تمام خیرین انتظار می‌رود امسال هم همانند سال‌های گذشته  که در روز جشن عاطفه‌ها با حضور خود در پایگاه‌های امداد سطح این شهرستان با ارائه کمک‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه کمیته امداد را در اجرای برنامه‌ها یاری نمایند.

انتهای پیام/79016/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول