اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

کاسپین قزوین مهمان داماش گیلان می‌شود

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی از آبان‌ ماه سال جاری استارت می‌خورد که تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در گیلان مهمان داماش این شهر است.

کاسپین قزوین مهمان داماش گیلان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال کشورمان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور از هفدهم آبان ‌ماه سال جاری با انجام شش دیدار آغاز می‌شود.

در راستای این برنامه‌ریزی تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در نخستین دیدار خود در گیلان به مصاف داماش این شهر می‌رود.

شاگردان آمنه محمودی در تیم فوتسال کاسپین که فصل گذشته با کسب 35 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند، در این فصل به دنبال این هستند که بتوانند عناوین نایب‌ قهرمانی و سومی خود را در مسابقات دو فصل قبلی این بار در فصل جدید لیگ برتر دوباره تکرار کنند.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین که سال گذشته با ارائه نتایج غیر قابل انتظار در مصاف با تیم‌های قدرتمند امتیازهای حساسی را از دست دادند و به نوعی انتظارات را برآورده نکردند، قطعاً به دنبال این هستند که در این فصل با ارائه بازی‌های حساب شده و منطقی پا‌به‌پای دیگر مدعیان اصلی قهرمانی حرکت کنند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی از حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود که فصل گذشته در این مسابقات به ترتیب تیم‌های ملی حفاری اهواز، پرسپولیس تهران و متین وارنای ورامین به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

اما در این دوره از مسابقات تیم‌های ملی حفاری اهواز، متین وارنای ورامین، شورای شهر نوشهر، پرسپولیس، پیروزی، مس پارس اصفهان، شورای شهر مشهد، شهرداری اشکنان، داماش گیلان، صنعت نفت آبادان و شهریار تهران به همراه تیم کاسپین قزوین دوازده تیم حاضر در این رقابت را تشکیل می‌دهند.

اما در هفته نخست این رقابت‌ها تیم مدعی ملی حفاری اهواز به مصاف تیم متین وارنای ورامین می‌رود، شورای شهر نوشهر پذیرای تیم پیروزی است، پرسپولیس میزبان تیم مس پارس اصفهان می‌شود، شورای شهر مشهد مقابل تیم شهرداری اشکنان به میدان می‌رود و صنعت نفت آبادان میزبان تیم شهریار تهران است.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول