اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی خبر داد

برگزاری همایش ارتباطات غیرکلامی در آبان ماه

دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی، گفت: همایش ارتباطات غیرکلامی با حضور استاد علی بیدار مغز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ارتباطات غیرکلامی در آبان ماه

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی فرح‌آبادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی بوده و ارتباط، ضرورت جدایی‌‌ناپذیر زندگی انسان است.

وی ادامه داد: در دنیایی که بیش از 75 درصد وقت خود را صرف ارتباط با دیگران می‌کنیم و ابزارهای تکنولوژی هر روز ارتباطات را وسیع‌تر و فرصت‌های آن را افزایش می‌دهند، مهارت برقراری ارتباطات اثر بخش، پیش برنده و تعیین کننده‌ی سطح زندگی ما است.

فرح‌آبادی با بیان اینکه ارتباطات انسانی به دو صورت شفاهی و با بیان کلمات و دیگری به شکل غیرکلام انجام می‌شود، تصریح کرد: اما ارتباطات شفاهی فقط هفت درصد کل پیام را تشکیل می‌دهد و این میزان نمی‌تواند همه نیات ما را برآورده سازد، بنابراین برای ارتباط مؤثر باید همه ابزارهای ارتباط را به کار گرفت.

دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی با اشاره به اینکه با این توضیح نیازی به گفتن نیست که آشنایی با انواع ارتباطات غیرکلامی، یک ضرورت تردیدناپذیر است، گفت: سلطه بر تفسیر و تعبیر آنها، به صاحبان این مهارت، کمک می‌کند تا در ارتباطات خود با دیگران، از یکسو هنرمندانه‌تر رفتار کنند و از سوی دیگر، مقاصد آشکار و پنهان دیگران را بهتر دریابند و با بهره‌برداری از این مهارت، بهتر پاسخ داده و عکس‌العمل نشان دهند.

فرح‌آبادی افزود: به همین منظور همایش «ارتباطات غیرکلامی» با سخنرانی استاد علی محمد بیدار مغز مدرس تشریفات کاربردی، مربی فن بیان، مفسر زبان بدن و وجهه ساز و مدیر کل اسبق تشریفات نمایندگی ایران در سازمان ملل، با هدف «توانمندسازی افراد در به کارگیری استراتژی‌های ارتباطی نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب»، «آموزش مهارت‌های تکنیکی ارتباطات غیرکلامی اثر بخش» و «مهندسی روابط انسانی»، در 11 آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول