اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افزایش بودجه شهرداری از 800 به 22 هزار میلیارد ریال

علیرضا نوین: تحقق اهداف توسعه تبریز با مشارکت مردم عملی شده است

شهردار تبریز گفت: تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه تبریز طی هشت سال گذشته بدون مشارکت و همکاری مسئولانه مردم امکان‌پذیر نبود و باید قدردان همت شهروندان در همکاری با شهرداری بود.

علیرضا نوین: تحقق اهداف توسعه تبریز با مشارکت مردم عملی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرداری منطقه 6 اظهار کرد: همت و عزم بلند شهروندان تبریزی در همکاری با مدیریت شهری طی هشت سال گذشته به قدری بالا و ستودنی بود که ما شاهد افزایش سال به سال بودجه‌های شهرداری بودیم و این افزایش بودجه‌های سالانه که با پول همین مردم تأمین شد، تأثیر حداکثری خود را در تسریع روند عمران و آبادانی شهر بر جای گذاشت و آثار این توسعه در جای جای شهر نمایان است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند صعودی و افزایشی بودجه‌های شهرداری در هشت سال گذشته خاطرنشان کرد: بودجه 800 میلیارد ریالی شهرداری تبریز در سال 84 امروز و در سال 92 با همت و مشارکت شهروندان به رقمی بالغ بر 22 هزار میلیارد ریال رسیده و شهرداری با این اعتبارات کارهای بزرگی انجام داده است.

نوین در عین حال با تأکید بر اینکه به عهد خود با مردم در راه توسعه و آبادانی تبریز عمل کرده‌ایم ابراز امیدواری کرد روند توسعه شهر در دوران شورای چهارم تبریز نیز تداوم یابد.

انتهای پیام/60001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول