اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد فرهنگ مهر آمل خبر داد

تفاهم‌نامه بنیاد فرهنگ آمل با آستان مقدس حضرت شاهچراغ

دبیر بنیاد فرهنگ مهر آمل (مرکز آمل شناسی) گفت: بنیاد فرهنگ مهر آمل با آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تفاهم‌نامه فرهنگی منعقد می‌کند.

تفاهم‌نامه بنیاد فرهنگ آمل با آستان مقدس حضرت شاهچراغ

میثم فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: پس از مراسم بازگشایی بنیاد آمل شناسی،‌ برقراری ارتباط و تعامل با مراکزی که در حوزه‌های علمی، دینی، هنری و پژوهشی فعالیت می‌کنند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به منظور ارتقای سطح فرهنگ و دانش این مرز و بوم، در راستای آشنایی و ارج‌گذاری به مواریث دینی، فرهنگی و طبیعی، این مرکز در نخستین گام در تفاهم‌نامه مشترکی با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آمل منعقد شد.

فلاح با تاکید بر اینکه تمامی افرادی که عضو این مرکز شوند با ارائه کارت به همراه خانواده در تمامی طول سال از بلیط نیم‌بها برای بازدید از موزه تاریخ شهر و موزه شهدا برخوردار می‌شوند، گفت: چند نسخه از تازه‌ترین دستاوردهای مکتوب و غیرمکتوب که از طریق آن اداره منتشر می‌شود، به منظور تکمیل کتابخانه بنیاد در اختیار مرکز آمل‌شناسی قرار می‌گیرد تا در دسترس آسان پژوهشگران و اعضا قرار گیرد.

وی یادآور شد: بنیاد فرهنگ مهر آمل و مرکز آمل شناسی نیز آماده همکاری و ارج‌گذاری اهداف اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آمل برای توسعه و ترویج "فرهنگ حفظ مواریث دینی، فرهنگی و طبیعی" با حضور کارشناسان و مشاوران فرهیخته مربوطه به صورت افتخاری است.

فلاح تصریح کرد: بنیاد فرهنگ مهر آمل آمادگی خود را برای به عهده گرفتن برگزاری همایش‌ها و سمینارها با موضوعات فرهنگی مشترک بین طرفین، پس از توافقات لازم اعلام می‌دارد.

دبیر بنیاد فرهنگ مهر آمل تاکید داشت: مرکز آمل شناسی این آمادگی را دارد که از طریق سایت، سامانه پیامکی،‌ ‌رسانه مکتوب، غیرمکتوب و مجازی مشخصه‌های دانشی مواریث تاریخی و طبیعی شهرستان را به اطلاع همشهریان برساند.

فلاح در پایان گفت: تفاهم‌نامه‌هایی در زمینه پژوهش‌ها و تعاملات دینی و مذهبی با آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) و فرهنگی با سینما بهمن آمل در دست اقدام است که در حال سپری کردن مراحل پایانی و نتیجه‌گیری مثبت هستیم.

انتهای‌پیام/86011/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول