اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز بزرگداشت شاه‌چراغ (ع) صورت گرفت

تشرف 15 کاروان پیاده به زیارت حضرت شاه‌چراغ (ع)

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از ورود و تشرف 15 کاروان پیاده همزمان با ششم ذیقعده روز بزرگداشت احمدبن موسی (ع) به این آستان مقدس خبر داد.

تشرف 15 کاروان پیاده به زیارت حضرت شاه‌چراغ (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان در حاشیه ورود 15 کاروان پیاده حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) از کانون‌های مساجد فارس اظهار داشت: اصحاب مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان همزمان با ششم ذیقعده روز بزرگداشت احمدبن موسی (ع) در قالب کاروان‌های زیارتی پیاده به سمت بارگاه ملکوتی این امامزاده بزرگوار و واجب‌التعظیم حرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به ورود این کاروان‌ها خاطرنشان کرد: کاروان‌های کانون فرهنگی هنری مساجد جامع آل محمد (ص) از روستای حسین آباد و حجت‌بن‌الحسن (عج) از روستای قالینی خفر شهرستان جهرم و شهدای روستای چشمه رعنا از شهرستان اقلید پس از طی کردن مسیر به بارگاه ملکوتی حضرت شاه‌چراغ (ع) مشرف شده‌اند.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس افزود: کانون‌های امیرالمومنین (ع) و نصر روستای معزآباد از خرامه، اهل بیت (ع) از لامرد، ابوفاضل از مرودشت، برهان از داریون، به سوی ظهور از دست خضر، پیروان ولایت از اقبال‌آباد و مشکات آسمانی از شیراز نیز در جمع کاروان‌های پیاده حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) حضور دارند.

نیازی با اشاره به دیگر کانون‌های مساجد شرکت‌کننده در این برنامه معنوی و فرهنگی، ادامه داد: سه کانون اباصالح (عج)، مولی‌الموحدین (ع) و شهدای روستای خواجه جمالی از نی‌ریز و شهدای فتح‌المبین از داراب نیز در جمع کاروان‌های پیاده هستند.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول