اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گنبدکاووس:

وحدت اقوام هدف اصلی شورای شهر گنبدکاووس است

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: تقویت همدلی بین شهروندان و تحکیم وحدت اقوام مختلف ساکن در گنبدکاووس ماموریت و هدف اصلی شهرداری و شورای اسلامی گنبدکاووس است.

وحدت اقوام هدف اصلی شورای شهر گنبدکاووس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاجی نظر شیرمحمدلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: همانطوری که استان گلستان به عنوان نگارستان ایران معرفی شده شهر گنبدکاووس هم از این قاعده مستثنی نبوده و ساکنانی از اقوام مختلف از جمله فارس، ترکمن، سیستانی، ترک، بلوچ، کرد و قزاق را در خود جای داده است.

وی خاطرنشان کرد: اقوام مختلف ساکن در این شهر بارها عرق و تعصب خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده و در سایه ولایت فقیه مسیری را پیش رو گرفته‎‎اند که چراغ روشن آن امام و شهدا هستند بنابراین این نیروی عظیم مردمی با پشتوانه ایمان و تقوا و پیروی از منویات و دستورات مقام معظم رهبری در همین مسیر حرکت خواهند کرد تا شاهد عزت و سربلندی بیش از بیش این نظام باشند.

تحقق شعار شهری ‌آباد و شهروندی سربلند

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی این شهر در کنار شهردار به پشتوانه آرای مردمی و با تکیه بر قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهند کرد تا در تعامل با سایر ادارات و نهادهای دولتی و صد البته کمک و مساعدت شهروندان فهیم این شهر مسیر رشد و بالندگی شهر را به بهترین شکل ممکن طی تا شعار شهری آباد و شهروندی سربلند تحقق پیدا کند.

پیرو فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری مردم باید در جریان فعالیت‎های انجام شده قرار گیرند

شیرمحمدلی عنوان کرد: مشکلات و معضلات شهری در حوزه‎های مختلف توسط کارشناسان و البته مردمی که بهترین کارشناس هستند رصد و با بررسی همه جوانب اولویت‎بندی شده تا کارهای عمرانی بدون هدر رفتن وقت با مدیریت شهردار و کارکنان شهرداری آغاز شود و نتیجه فعالیت‎های صورت گرفته از طریق رسانه‎های جمعی هم از صدا و سیما، خبرگزاری‎ها و نشریات محلی و کشوری و حتی تریبون نماز جمعه، نصب بنر و تقسیم بروشور به سمع و نظر مسئولان و شهروندان عزیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: دانستن حق مردم است و سفارش و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری هم همین بوده که مردم در جریان فعالیت‎های ادارات و نهادهای دولتی قرار بگیرند و مسئولان از دادن اطلاعات به مردم دریغ نکنند.

اتاق فکر شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس خانه تمامی شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ادامه داد: استفاده از انتقادات و پیشنهادات سازنده مردم نه تنها عیب نیست بلکه باعث افتخار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم ساکن در این شهر وقتی در محیط خانه خود و یا در جمع دوستان و حتی محیط‎های کاری به مسئله یا موضوعی پی می‎برند که برای شهر حیاتی بوده و پویایی گنبدکاووس را به دنبال دارد به ما مراجعه و طرح و برنامه خود را ارائه می‌دهند تا در جلسه شورا در حضور خود آن‌ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد و استفاده شود.

خبرنگاران چشمان بینا و گوش‎های شنوای ما باشند

شیرمحمدلی با تمجید از فعالیت‎های رسانه‎ای گروهی از شهروندان گنبدی که با کمترین درآمد نسبت به شغل خود عشق می‎ورزند و در عین حال به نقاط ضعف و قوت شهر حساس هستند، اظهار داشت: خبرنگاران چشمان بینا و گوش‎های شنوای ما باشند تا در نتیجه افکار سازنده و نگاه تیزبینانه و نقدهای منصفانه و معقولانه آن‌ها با نقاط ضعف و قوت شهر آشنا و برابر شرایط موجود در حوزه‎های مختلف بهترین تصمیم را بگیریم.

انتهای پیام/2307/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول