اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب اعضای شورای شهر

5 کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شد

پنج کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان با تصویب 21 عضو شورای این شهر برای رسیدگی به مباحث شهری تشکیل و راه‌اندازی شده است.

5 کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت خود را از حدود یک ماه پیش در اصفهان آغاز کرده است و اعضای شورای سوم از 11 نفر به 21 نفر در شورای چهارم رسیده‌اند.

البته این 21 عضو با سلایق و آرای متنوعی در شورای شهر وارد شده و به فعالیت خود در شورا در زمینه مباحث مدیریت شهری ادامه می‌دهند، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به منظور رسیدگی به امور شهری از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر اصفهان بوده است.

پیش از ظهر امروز، پنج کمیسیون تخصصی شورای شهر با تصویب 21 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان برای رسیدگی به مباحث شهری تشکیل و راه‌اندازی شده است و اعضای این کمیسیون‌ها نیز مشخص شده‌اند.

کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، بهداشت و سلامت، محیط زیست و فناوری اطلاعات، شهرسازی، معماری، خدمات شهری و حمل و نقل و کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری به عنوان کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده در شورای شهر اصفهان محسوب می‌شوند.

تعیین اعضای این کمیسیون‌ها پس از ثبت‌نام اعضای شورای شهر و بررسی سوابق و تحصیلات این افراد صورت گرفته است، هر یک از 21 نفر عضو شورا می‌توانند در یک کمیسیون عضو شوند و تعداد اعضای این کمیسیون‌ها حداقل باید پنج نفر و حداکثر نیز باید هفت نفر باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بر اساس سوابق، اطلاعات، تحصیلات و تخصص خود آمادگی خود را برای عضویت در این کمیسیون‌ها اعلام کرده بودند و شورا نیز پس از بررسی سوابق، تحصیلات و اطلاعات این افراد به صورت کارشناسی نسبت به انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی اقدام کرده است.

13 نفر از اعضای شورا آمادگی خود را برای عضویت در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، هفت نفر برای کمیسیون بهداشت و سلامت، 12 نفر برای کمیسیون شهرسازی، معماری، خدمات شهری و عمران، 12 نفر برای کمیسیون محیط زیست و فناوری اطلاعات و 14 نفر نیز آمادگی خود را برای عضویت در کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری اعلام کرده بودند.

در حال حاضر آقایان فلاح، آذربایجانی، جزینی، باقربیگی، زادهوش، فولاد‌گر و خانم واشیانی‌پور برای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و آقایان صادقیان، شریعتی، زادهوش، داوودی، علیرضا نصر اصفهانی، عاملی و خانم واشیانی‌پور برای کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر انتخاب شدند.

آقایان جان‌نثاری، صلواتی، فلاح، کریم نصر اصفهانی، صادقیان، امینی و جهانگیری از اعضای کمیسیون شهرسازی، معماری، خدمات شهری و عمران، آقایان قربانی، معین، شیران، حاج رسولیها، فولاد‌گر و شریعتی از اعضای کمیسیون محیط زیست و فناوری اطلاعات و آقایان کریم نصر اصفهانی، جهانگیری، امینی، باقربیگی، داوودی و عاملی نیز از اعضای کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای شهر هستند.

انتهای پیام/63004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول