اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس مطرح کرد

برگزاری کارگروه رسیدگی به خشکسالی‌های زاینده‌رود تا حصول نتیجه قطعی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده که کارگروه‌های رسیدگی به خشکسالی‌های زاینده‌رود به منظور برطرف شدن مشکلات آبی استان به صورت مداوم در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

برگزاری کارگروه رسیدگی به خشکسالی‌های زاینده‌رود تا حصول نتیجه قطعی

حمیدرضا فولاد‌گر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه احیای زاینده‌رود برای تمام مردم کشور و به ویژه برای اصفهانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: با احیای زاینده‌رود حیات، نشاط و شادابی به شهر باز می‌گردد و بسیاری از مشکلات ایجاد شده ناشی از خشکی زاینده‌رود نیز برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: سه‌شنبه هفته گذشته جلسه شورای عالی آب به ریاست معاون اول رئیس جمهور به منظور رسیدگی به مشکلات آبی در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به وضعیت آب استان تصریح کرد: در این جلسه کارگروه دولت نیز برای رسیدگی به وضعیت خشکسالی‌های فلات مرکزی تشکیل شده و وضعیت زاینده‌رود نیز در این کار‌گروه مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول ساماندهی وضعیت زاینده‌رود را عاملی برای رفع مشکلات زیست محیطی موجود در استان دانست و ادامه داد:  مقرر شده است که کارگروه‌های رسیدگی به خشکسالی‌های زاینده‌رود به منظور برطرف شدن مشکلات آبی استان به صورت مداوم در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

فولاد‌گر با بیان اینکه رسیدگی ویژه به وضعیت زاینده‌رود در دستور کار شورای عالی آب قرار دارد، تاکید کرد: سه‌شنبه هفته گذشته در جلسه شورای عالی آب به صورت مفصل در زمینه وضعیت خشکسالی‌ها و مشکلات زاینده‌رود بحث و بررسی شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس به صورت کارشناسی موضوع مشکلات آبی را بررسی می‌کنند و کار‌گروه‌های مورد نظر نیز تا حصول نتیجه قطعی در راستای رفع مشکلات آب استان به کار خود ادامه می‌دهند، اذعان داشت: رسیدگی به مشکلات حوضه زاینده‌رود نیز از اولویت‌های استاندار جدید اصفهان است.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول