اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

مترو بهارستان-اصفهان درگرو نقدینگی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اتمام کار مترو بهارستان به اصفهان بستگی به تامین اعتبار و تزریق نقدینگی دارد.

مترو بهارستان-اصفهان درگرو نقدینگی است

محمود محمودزاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مترو بهارستان اظهار کرد: قطعه A متروی اصفهان ـ بهارستان به طول 4.5 کیلومتر از ترمینال صفه آغاز و در نهایت به ایستگاه راه‌آهن اصفهان می‌رسد و قطعه B با طول 9 کیلومتر از ایستگاه را‌ه‌آهن تا محور میانی شهر بهارستان که ورودی این شهر است کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: از 14 کیلومتر مسیر مترو 10 کیلومتر آن زیرزمینی و بقیه مسیر سطحی است.خط مترو اصفهان به بهارستان ادامه خط یک اصفهان است و همین مسئله کار را برای احداث این مترو آسان‎تر می‎کند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: مترو بهارستان در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که نسبت به پروژه مترو سایر شهرها در وضعیت مناسب‎تری قرار دارد.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی مترو اصفهان بهارستان شهروندان می‌توانند فاصله بهارستان تا خیابان کاوه اصفهان و بلعکس را به طور یکسره و بدون سوار و پیاده شدن بین راه طی کنند و با راه‌اندازی مترو بهارستان فاصله این شهر تا اصفهان از 20 دقیقه به 12 دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

محمودزاده افزود: تاکنون 600 میلیارد ریال برای متروی بهارستان - اصفهان هزینه شده است و پیش‌بینی می‎شود حدود سه هزار میلیارد ریال برای اتمام پروژه نیاز باشد.

انتهای پیام/63021/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول