اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

خط دوم مترو هدیه ایثارگران خدوم سپاه به مردم تبریز

استاندار آذربایجان شرقی آغاز مراحل اجرایی خط دوم مترو تبریز را هدیه ایثارگران خدوم سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به مردم تبریز دانست.

خط دوم مترو هدیه ایثارگران خدوم سپاه به مردم تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد علیرضابیگی در مراسم آغاز مراحل احداث و حفاری تونل خط دوم مترو تبریز با اعلام این مطلب، اجرای این پروژه بزرگ و پیچیده را نشان از توان فنی مهندسی بالای متخصصان و مهندسان این قرارگاه ارزیابی و خاطرنشان کرد: جنگ و دفاع مقدس 8 ساله در بطن خود برکت بزرگی به همراه داشت و آن ارتقای توان فنی مهندسی ایثارگران و خادمین مردم در نهاد سپاه بود و امروز این نهاد در عرصه سازندگی به عنوان بازوی کمکی دولت و نظام ایفای نقش می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز روز بزرگی برای تبریز و مردم شریف این شهر به شمار می‌رود چراکه شاهد آغاز یکی از بزرگ‌ترین و حیاتی‌ترین پروژه‌های عمرانی در حوزه مدیریت شهری هستیم.

بیگی از نقش و حضور پر رنگ قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در روند توسعه، عمران و آبادانی کشور قدردانی کرد.

مراحل حفاری تونل عمیق خط دوم مترو تبریز امروز با حضور مقامات لشگری و کشوری و با راه‌اندازی دستگاه حفار تی.بی.ام در محل شفت قراملک رسماً آغاز شد.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول