اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

رئیس شورای بخش مرکزی باشت انتخاب شد

آفتاب مظفری به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان باشت انتخاب شد.

رئیس شورای بخش مرکزی باشت انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز جلسه تعیین شورای بخش مرکزی باشت که با حضور بخشدار باشت، سرپرست صندوق بیمه روستایی، عشایر استان و اعضای شورای روستاهای حومه این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید عزت‌الله حسینی با اشاره به اینکه شوراها در قبال اعتماد مردم و آرا کسب شده از آنان متعهد هستند، اظهار کرد: فرد منتخب شورا باید خود را خادم مردم بداند و در خدمتگزاری به آنان از انجام هیچگونه اقدامی دریغ نکند.

بخشدار مرکزی باشت افزود: اعضای شورا در انجام امور مردم نباید سلیقه‌ای و یا شخصی‌گری برخورد کنید، بلکه باید در راستای انجام امورات این افراد به بهترین شکل ممکن همت ورزند.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب کردن امری آزاد و حق شماست که آزادانه انتخاب کنید اما بدانید که فرد منتخب شما در واقع نماینده و مسئول در برابر خواسته‌های به حق اهالی روستاها است بنابراین با آگاهی و هوشیاری تصمیم‌گیری و شایسته‌ترین فرد ممکن را انتخاب کنید.

سرپرست صندوق بیمه روستایی و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این جلسه ابراز کرد: این نهاد آماده به خدمت و تحت حمایت گرفتن روستاییان و عشایر شهرستان باشت بوده و افراد مشتاق جهت تحت پوشش قرار گرفتن در نهاد مزبور می‌توانند به این صندوق مراجعه و ثبت‌نام کنند.

علی کریمی ابراز داشت: تاکنون سه میلیون و یک هزار نفر در سراسر کشور تحت پوشش این صندوق قرار گرفته‌اند که نزدیک به 48 هزار نفر از این افراد متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

گفتنی است در پایان این جلسه آفتاب مظفری به عنوان رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان باشت انتخاب شد.

انتهای پیام/82007/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول