اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

مدیریت مادام‌العمر نیست

استاندار هرمزگان گفت: هیچ‌کدام از ما مدیران مادام‌العمر نیستیم.

مدیریت مادام‌العمر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران کل اظهار داشت: حل مشکلات مردم و عدم بخشی‌نگری باید اولویت اول همه مدیران باشند و نباید در مسیر خدمت فقط نگاه خود را معطوف وظایف سازمان خود نماییم.

وی تصریح کرد: همه ادارات و نهادها و مسئولان در ارتباط با مشکلات مردم و خدمت‌رسانی باید دید مشترک داشته باشند و در یک پیوند مستقیم همدیگر را در این امر مهم یاری کنند.

رئیس شورای اداری استان هرمزگان، کاهش تصدیگری و چابک‌سازی ادارات را یکی از راهبردهای جدی اصلاح نظام اداری در جهت افزایش سرعت خدمت‌رسانی عنوان کرد و بیان داشت: برخی ادارات به‌رغم مشکلات هزینه‌ای دارای و تجهیزات فراوان هستند که در حال فرسایش و اسقاط است اما کاری برای فروش و استفاده صحیح از این منابع انجام نمی‌دهند.

به گفته عزیزی، بهره‌وری یک اصل مسلم در مدیریت است و اگر این مهم در متن برنامه‌های یک مجموعه نباشد هر چند از منابع سرشاری هم بهره‌مند باشد اما کارآمد نخواهد بود.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت مدیران در ارائه نقطه نظرات کارشناسی پیرامون بودجه، خاطر نشان کرد: مدیران حداکثر تا پایان مهر ماه جاری باید دیدگاه‌های خود را در خصوص بودجه به معاونت برنامه‌ریزی ارسال کنند و چنانچه تعللی در این زمینه صورت پذیرد در تخصص اعتبارات مدنظر خواهد بود.

وی همچنین  با بیان اینکه شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ظرفیت‌های موثر در مسیر خدمت به مردم شناخته می‌شوند از همه مدیران استان درخواست کرد حداکثر همکاری را با شوراها داشته باشند.

عزیزی همچنین بر اهمیت مشارکت جدی مدیران در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله بشاگرد تاکید و خاطر نشان کرد: البته آنچه مهم است اینکه از تصمیمات احساسی پرهیز شود و سیاست تجمیع روستاها و تقویت زیرساخت‌ها در مناطق تعیین شده باید ملاک عمل مدیران باشد.

عزیزی همچنین از دستگاه قضایی خواست از پذیرش پرونده شکایت ادارات از یکدیگر خودداری و به مدیران توصیه کرد به جای طرح دعاوی در محاکم قضایی موارد مورد اختلاف را به استانداری ارجاع تا حل و فصل شود.

رئیس شورای اداری استان در پایان گفت: همه تلاش‌ها باید در جهت استفاده حداکثری از منابع و امکانات برای ارائه خدمت بهتر به مردم باشد و در این راه همدلی و همکاری باید شعار واحد همه مدیران باشد.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول