اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

دشمن با ابزار موادمخدر به دنبال منحرف کردن جوانان است

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مواد مخدر ابزار جدی استحاله جوانان است، گفت: دشمن با ابزار مواد مخدر به دنبال منحرف کردن جوانان است.

دشمن با ابزار موادمخدر به دنبال منحرف کردن جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه مواد مخدر ابزار جدی استحاله جوانان است، اظهار داشت: اگر استحاله را یک راهبرد نظام سلطه بدانیم مواد مخدر به همراه سایر تهدیدات و تبعات اجتماعی یک راهبرد براندازی است.

وی افزود: دشمن وقتی دید از طریق جنگ و در عرصه دفاع مقدس نمی تواند به اهداف شوم خود دست یابد امروز می‌خواهد از معبر و دهلیز مواد مخدر و اعتیاد وارد شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اقدامات خوبی برای مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است، ادامه داد: تا کنون تلاش‌های گسترده‌ای برای مبارزه با این پدیده شوم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است اما باید برنامه‌های گسترده‌تری که حمایت مردمی به منظور اثربخشی بیشتر را به دنبال داشته باشد، در نظر گرفته شود.

وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انتظامی، فرهنگی و اطلاعاتی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر شدت می‌گیرد ضمن اینکه در این راستا نیازمند همکاری، مشارکت و احساس مسئولیت مردم نیز هستیم.

عزیزی تصریح کرد: دشمنان با تمام تلاش به دنبال منحرف ساختن جوانان از مسیر علم، دانش، پژوهش و عمران و سازندگی کشور با ترویج مواد مخدر هستند بنابراین برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر باید با اثربخشی بیشتری پیگیری و دنبال شوند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 60 تن مواد مخدر در استان کشف شده که این امر بیانگر عزم و اراده جدی دست اندرکاران برای برخورد همه جانبه با کسانی است که در این حوزه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نگاهمان فراتر از مقابله است، تصریح کرد: در این شورا در حوزه درمانی و فرهنگی نیز اقدامات خوبی انجام شده که یکی از این اقدامات فعالیت اردوگاه مرکز 16 (محل نگهداری و بازپروری معتادان) است.

عزیزی بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک‌هزار و صد نفر از آسیب دیدگان مواد مخدر مورد بازپروری و حرفه آموزی قرار گرفته‌اند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: بدون شک یکی از صفحات زرین و دوران درخشان نظام اسلامی دوران پر حماسه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/2310/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول