اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

بازی در لیگ یک بسیار سخت‌تر از لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: استرس و فشار در بازی‌های لیگ دسته اول به مراتب سخت‌تر از مسابقات لیگ برتر است و این بر حساسیت‌های این رقابت‌ها افزوده است.

بازی در لیگ یک بسیار سخت‌تر از لیگ برتر است

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: فوتبال ایران به گونه‌ای است که نتیجه، مهم‌تر از ارائه فوتبال زیبا شده و این سختی کار را برای مسابقات فوتبال رقابتی و لیگی بسیار سخت کرده است.

وی افزود: نزدیکی تیم‌ها در لیگ یک و رقابت برای صعود به لیگ برتر و اینکه تنها یک تیم از هر گروه مجوز صعود را می‌گیرد باعث شده تا هر بازی حکم فینال و مسابقه حذفی را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: نتایجی که در هفته نخست به دست آمد حکایت از این دارد که همه تیم‌ها با احتیاط به میدان می‌روند و فقط به دنبال نتیجه هستند تا فوتبال تاکتیکی، که این برای فوتبال ما در درازمدت اصلاً خوب نیست.

به گفته وی؛ استرس و فشار در بازی‌های لیگ دسته اول به مراتب سخت‌تر از مسابقات لیگ برتر است و این بر حساسیت‌های این رقابت‌ها افزوده است.

طلایی‌منش در ادامه با اشاره به برد پرگل هفته قبل تیمش در هفته نخست جام آزادگان خاطرنشان کرد: سختی و فشاری که در تمرینات بدنسازی داشتیم در بازی برابر استقلال اهواز عیان شد و در یک بازی زیبا موفق شدیم در خانه حریف به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به اینکه مصدومان تیمش که در اختیار نداشته به تمرینات بازگشتند خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی مصدومانی که در دو بازی حذفی و هفته لیگ در اختیار نداشتیم به تیم اضافه شدند و امروز بر حسب نیاز مورد استفاده خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان تصریح کرد: بعد از بازگشت از اهواز، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با آنالیزی که از بازی نخست تیم گیتی‌پسند داشتیم موفق شدیم با شناخت از نقاط ضعف و قوت این تیم به میدان برویم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال همدان جایگاه خوبی در کشور باز کرده است عنوان کرد: با درخشش تیم الوند در سال گذشته این تیم در کشور به عنوان تیم بومی شناخته می‌شود و ما هم برای آبروداری از این داشته ارزشمند هر چه بتوانیم توان می‌گذاریم.

بازی بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان عصر روز دوشنبه هشتم مهرماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار خواهد شد.

براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان مسابقه بین الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان را منصور نوری (داور وسط)، حمید سیفی‌آذر و امیر مبشر(کمک‌داور)، سعید رحیمی‌مقدم (داور چهارم) قضاوت می‌کنند و همچنین عبدالله با‌عزم به عنوان نظارت خواهد داشت.

تیم‌های فوتبال الوند همدان و گیتی‌پسند اصفهان در حال حاضر با کسب سه امتیاز و با توجه به تفاضل گل به ترتیب در رده‎های دوم و چهارم گروه یک مسابقات جام آزادگان قرار دارند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول