اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد

رشد 2.3 برابری تولید در فولاد هرمزگان

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت در شش ماهه نخست امسال، رشد 2.3 برابری را در میزان تولید این محصول ثبت کرد.

رشد 2.3 برابری تولید در فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی ظهر امروز در نشستی پیرامون وضعیت تولید در مجموعه تحت مدیریتش با بیان این مطلب افزود: شرکت یاد شده در شش ماه اخیر، بیش از 520 هزار و 47 تن تختال تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال 91 (222 هزار و 548 تن)، رشد 134 درصدی را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری با تولید 780 هزار و 602 تن آهن اسفنجی، شاهد رشد 36 درصدی هستیم.

این مسئول افزود: همچنین این شرکت در شهریور ماه جاری، 97 هزار و 237 تن تختال تولید کرد که بالاترین رکورد تولید در ماه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین، میزان فولاد تولید شده در شهریور ماه جاری، 4 هزار و 237 تن بیش از برنامه است.

آقاجانی دستیابی به رکورد 905 ذوب تخلیه از مجموع دو کوره و 901 ذوب ریخته‌گری شده را از جمله رکوردهای به دست آمده در شهریور ماه عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: مجموع کل تولید محصول تختال فولاد این شرکت از زمان بهره‌برداری تاکنون به بیش از یک میلیون و 257 هزار و 939 تن و آهن اسفنجی نیز به 3 میلیون و 561 هزار و 799 تن رسید.

آقاجانی گفت: دستیابی به رکوردهای پی در پی در فولاد هرمزگان نشان از پتانسیل بالای نیروی انسانی با انگیزه و جوان شرکت است که با هماهنگی و تعامل خوب قسمت‌های مختلف و استفاده از تجربیات متخصصان فولاد ایران و نیز حمایت‌های استانی، مملکتی و فولاد مبارکه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شش ماهه نخست امسال را با موفقیت به پایان رساندند.

آقاجانی افزود: تلاش و پشتکار کارکنان در تمامی واحدهای تولیدی و ستادی قابل تقدیر و ستودنی است و علی‌رغم همه مسایل و مشکلات، بحران در  تأمین گندله مورد نیاز، تحریم‌ها و شرایط سخت آب و هوایی، تلاشگران این واحد صنعتی پیشرفته کشور بر مبنای محورهای مشخص شده از ابتدای سال‌جاری موفقیت‌های خوبی را به ارمغان آورده است.

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت تامین مواد اولیه به خصوص گندله برای کارخانجات فولادی تاکید کرد: تامین مواد اولیه به عنوان اصلی‌ترین چالش در ادامه کار و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین فولاد کشور و بزرگترین صنعت استان هرمزگان است.

شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت تولید یک میلیون و 500 هزار تن تختال، در دی ماه 1390 به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/88001/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول