اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان

گسترش سیاست‌های دوگانه غرب در زمینه حقوق بشر تاسف‌بار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از افزایش و گسترش سیاست‌های دو گانه غرب در زمینه حقوق بشر ابراز تاسف کرد و گفت: ملت ما سالیان سال در اوج فشارهای سیاسی و تحریم‌ها در مقابل توطئه‌ها و ادعاهای غربی‌ها ایستاد.

گسترش سیاست‌های دوگانه غرب در زمینه حقوق بشر تاسف‌بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، حجه‌السلام و المسلمین عبدالرضا رستگار ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای این شهرستان اظهار داشت: رفاه، آسایش و امنیت امروز کشور که بزرگ‌ترین نعمت الهی است مرهون خون شهدا، شجاعت، جانبازی و رشادت آنها است و خانواده‌های شهدا مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند.

وی افزود: همه ما در برابر خون‌های پاک شهدا وظایفی داریم که نباید فراموش شود و راه شهدا با شناخت عمیق اهداف امام راحل، انقلاب، اسلام و شناخت شهدا امکان پذیر است و امروز اطاعت از ولایت فقیه، ایستادگی در برابر نظام سلطه و رساندن پیام انقلاب به همه دنیا، ادامه راه شهدا است که به عنوان یک وظیفه برعهده همه ملت ایران قرار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: آشناسازی جوانان با هویت ملی و دینی خود، تنها از طریق مدارس، دانشگاه‌ها و رسانه‌های مختلف قابل انجام بوده و باید با در اختیار قراردادن امکانات لازم، از این منابع ارزشی دفاع و پشتیبانی کرد.

رستگار اظهار داشت: شهادت اوج اخلاص، ایمان و اوج کمال انسان است که با گذشت زمان کمرنگ و یا کهنه نمی‌شود و همواره جاودانه است و انتقال پیام شهدا به جامعه از مهم‌ترین وظایف ماست.

وی همچنین از افزایش و گسترش سیاست‌های دو گانه غرب در زمینه حقوق بشر  ابراز تاسف کرد و افزود: ملت ما سالیان سال در اوج فشارهای سیاسی و تحریم‌ها و جنگ تحمیلی با دست‌های خالی در مقابل توطئه‌ها و ادعاهای غربی‌ها ایستاد و حالا که در بهترین وضعیت خود قرار دارد هرگز زیر بار  فشارهای زور و یکجانبه آمریکا نخواهد رفت.

در این مراسم از 11  خانواده معظم شهید دوران دفاع مقدس شهرستان سیریک تجلیل به عمل آمد.

نخستین یادواره شهدای دفاع مقدس شهرستان سیریک با حضور حجه السلام و المسلمین رستگار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) ، مسئولین ادارات و نهادها ، خانواده معظم شهداء، رزمندگان و 550 نفر از بردادران و خواهران بسیجی در سالن غدیر شهرستان با اجرای برنامه متنوع فرهنگی و هنری و مداحی برگزار شد.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول