اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کرمان:

برنامه‌های فرهنگی زندان جیرفت سرآمد زندان‌های کرمان است

مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: در حال حاضر زندان جیرفت از لحاظ اجرای برنامه‌های فرهنگی و تاثیرگذاری بر مددجویان و رفع مشکلات آنها سرآمد زندان‌های استان است.

برنامه‌های فرهنگی زندان جیرفت سرآمد زندان‌های کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی ولی‌نیا صبح امروز در بازدید از زندان جیرفت در جمع کارکنان و مددجویان این اداره اظهار داشت: زندان جیرفت به یک دانشگاه فرهنگی تبدیل شده است و برنامه‌های مختلف فرهنگی در آن اجرا می‌شود که نتیجه و ثمره آن تغییر رفتار، کردار و اصلاح و تربیت مددجویان است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان داشت: رزمندگان و شهدا با ایثارگری و جانفشانی خود به ملت و جامعه سربلندی و عزت را هدیه کردند و امروز ما هر چه داریم از آنها است و نمی‌توانیم، حتی قدردان یک قطره از خون شهدا باشیم.

ولی‌نیا تصریح کرد: رزمندگان و شهدا با گذشتن از جان خویش از ملت و اسلام دفاع کردند و اکنون نوبت ما است با خدمت‌رسانی به مردم در راستای سربلندی ایران سرافراز گام برداریم.

مدیرکل زندان‌های استان کرمان تصریح کرد: قرآن و پیروی از دستورات دین تنها راه نجات بشریت است و ما باید با الگوپذیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت و شهدا و انس گرفتن با کلام وحی، سایه آن را در زندگی خود گسترش دهیم تا از شیاطین و گرفتاری‌هایی که ما را از خداوند متعال دور می‌کنند در امان باشیم.

ولی‌نیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی رئیس و کارکنان زندان جیرفت گفت: در حال حاضر زندان جیرفت از لحاظ اجرای برنامه‌های فرهنگی و تاثیرگذاری بر رفتار مددجویان و همچنین پیگیری و رفع مشکلات و خواسته‌های قانونی مددجویان سرآمد زندان‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان زندان جیرفت برای اصلاح و تربیت مددجویان و رفع مشکلات آنان از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی‌ورزند از مددجویان خواست با رعایت قوانین و مقرارت، استفاده از برنامه‌های فرهنگی برای ایجاد زندگی سالم گام بردارند و از اشتباهات خود درس عبرت بگیرند.

ولی‌نیا عنوان کرد: تاسیس کانون فرهنگی و هنری تربیت در زندان جیرفت یکی از بهترین و برترین اقدامات صورت گرفته در زندان‌ها استان کرمان است که باید این برنامه فرهنگی به دیگر زندان‌ها تعمیم داده شود.

انتهای پیام/2655/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول